لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هواوی احتمالاً تراشه‌های مودم آیفون 11 را تولید می‌کند

هواوی احتمالاً تراشه‌های مودم آیفون 11 را تولید می‌کند

 گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت هواوی به احتمال زیاد تصمیم دارد تا در آینده نزدیک همکاری جدیدی را با شرکت اپل شروع کند و طی آن مودم‌های ارتباطی به کار رفته در آیفون 11 را تولید کند.

بر اساس جدیدترین گزارش وب سایت Engadget مدیران اپل به تازگی تمایل زیادی برای رایزنی و همکاری با شرکت چینی هواوی پیدا کرده‌اند. هواوی تا به امروز پنج هزار تراشه ارتباطی مبتنی بر نسل پنج سیستم‌های ارتباطی همراه (5G) را برای تلفن‌های هوشمند خود تولید کرده است که با این حال تمایلی برای استفاده از آن‌ها در تلفن‌های هوشمند خود ندارد. در این میان، هواوی تصمیم دارد تا این تراشه‌ها را به شرکت‌های دیگر و از جمله آن‌ها اپل بفروشد.

شایعات منتشر شده حاکی از آن است که اپل از سال 2017 به دنبال توسعه و بررسی بسترهای لازم برای توسعه امکان ارتباط آیفون‌ها به اینترنت 5G است و به همین دلیل این کمپانی تصمیم دارد تا در سال 2019 یا 2020 از آیفون‌های خود را با این سیستم ارتباطی آماده عرضه به بازار کند.

علاوه بر این، مبارزه‌های قانونی میان اپل و کوالکام در کنار عدم رضایت مدیران کوپرتینویی نشین از تراشه‌های تولید شده توسط اینتل که در آیفون X و XS به کار رفته باعث شده تا این شرکت در نهایت به دنبال همکاری با هواوی باشد. تا پیش از این شایعاتی در مورد تلاش اپل برای همکاری با سامسونگ درزمینهٔ تأمین تراشه‌های مودم منتشر شده بود که احتمالاً این مسئله به دلیل عدم رضایت مدیران اپل از نحوه همکاری با سامسونگ درزمینهٔ تأمین پنل‌های اولد به کار رفته در آیفون‌ها احتمالاً صحت نخواهد داشت. بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که اپل در آینده نزدیک مودم‌های 5G به کار رفته در آیفون‌های 2019 یا 2020 را با همکاری شرکت هواوی آماده عرضه به بازار کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373