لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش مک بوک 17 اینچ تا 2021 به تعویق افتاد

فروش مک بوک 17 اینچ تا 2021 به تعویق افتاد

 چند ماه پیش بود که مینگ چی کو تحلیلگر و پیشگوی سرشناس محصولات شرکت اپل خبر از تلاش این شرکت برای تولید و فروش مک بوک 17 اینچ و 15 اینچ داد که حالا در ادعای اخیر خود اعلام کرده که اپل فروش این محصولات را تا یک سال دیگر به تعویق می‌اندازد.

مینگ چی کو اعلام کرده بود که اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 سری مک بوک پروهای خود را در دو سایت 16 اینچ و 16.5 اینچ (17 اینچ) آماده عرضه به بازار کد. این شرکت همچنین تصمیم داشت تا یک نمایشگر جداگانه با عنوان Apple Display را با سایز 31.6 اینچ و کیفیت 6K آماده عرضه به بازار کند. در پیش بینی ماه‌های گذشته مشخص شده بود که اپل تصمیم دارد تا این محصولات را در سال 2020 آماده عرضه به بازار کند.

اما حالا مینگ چی کو در بررسی‌های اخیر خود به این نتیجه رسیده است که شرکت اپل پروژه تولید این محصولات را به تعویق انداخته است و فعلاً تصمیمی برای این محصولات به بازار ندارد. بر اساس پیش بینی‌های جدید مینگ چی کو شرکت اپل مک بوک پرو 17 اینچ و 15 اینچ را تا دو سال آینده به تعویض خواهد انداخت. علاوه بر این، تولید آیپد 10 و 12 اینچ به فصل مالی چهارم سال 2020 موکول خواهد شد.

بر اساس این پیش بینی‌ها می‌توان به این نتیجه رسید که شرکت اپل در سال 2019 و نیمه اول 2020 تصمیمی برای عرضه محصولات سخت افزاری قابل توجهی ندارد و به جای آن تلاش دارد تا تمرکز خود را روی عرضه محصولات نرم افزاری و اشتراک سرویس‌های مختلف بگذارد. گفتنی است که معرفی سرویس اپل تی وی پلاس و اپل نیوز پلاس در جریان رویداد بهاری شرکت اپل نیز می‌تواند گواهی بر این موضوع باشد؛ چرا که این شرکت محصولات جدید خود شامل آیپد ایر نسل جدید، آیپد مینی 5 و ایرپاد 2 و حتی آیمک‌های 2019 را در سکوت کامل خبری و تنها در فروشگاه آنلاین خود آماده معرفی کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420