لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بین پاور بیتس پرو و ایرپاد کدام را انتخاب کنیم؟

بین پاور بیتس پرو و ایرپاد کدام را انتخاب کنیم؟

شرکت اپل به تازگی دو هندزفری بی‌سیم را با دو عنوان جداگانه آماده عرضه به بازار کرده است. ایرپاد 2 نسل جدید همان هندزفری‌های بلوتوثی اصلی شرکت اپل است که همچنان با همان رنگ سفید و طراحی خاص و منحصر به فرد آماده عرضه شده است. ایرپاد 2 دارای سیستم شارژ بی‌سیم است و می‌تواند به لطف تراشه H1 به کار رفته در خود به صورت سریع‌تر به دستگاه‌های هوشمند متصل شود.

از طرف دیگر، پاور بیتس پرو به عنوان نسخه پیشرفته و بهینه هندزفری‌های بی‌سیم بیتس نیز به تازگی معرفی شده است که می‌تواند برای انجام کارهای ورزشی و موسیقی گوش کردن در شرایط سخت‌تر مناسب‌تر است.

هر دو هندزفری ایرپاد 2 و پاور بیتس پرو توسط شرکت اپل تولید و عرضه می‌شوند و هر دو جزو با کیفیت‌ترین هندزفری‌های سازگار با محصولات شرکت اپل به حساب میایند؛ اما سؤال اصلی این است که کدام یک برای استفاده و کارکرد بهتر است؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت که هر دو این محصولات جزو بهترین محصولات صوتی و سخت افزاری شرکت اپل به حساب میایند که البته هر یک از آن‌ها با یک قیمتی خاص تولید شده‌اند.

ایرپاد 2 یک دستگاه همه جانبه است

ایرپاد 2 با وجود شارژ وایرلس، عمر باتری زیاد و کیفیت صدای منحصر به فرد به همراه طراحی بسیار ویژه بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال استفاده روزمره از یک هندزفری هستند. ایرپاد می‌تواند در زمان اجرای بازی‌های کامپیوتری، در حین رفت و آمده‌ای بیرون از خانه، تماشای فیلم و گوش کردن به موسیقی بهترین گزینه باشد.

پاور بیتس پرو یک دستگاه اسپرت با قابلیت‌های ویژه

پاور بیتس پرو نیز یکی دیگر از محصولات شرکت اپل است که تحت برند بیتس آماده عرضه به بازار شده است. یک هندزفری ظاهری اسپرت و ویژه دارد و می‌تواند برای کسانی که تمایل به استفاده از هندزفری در حین ورزش‌های مختلف دارند مناسب باشد. پاور بیتس نزدیک به 50 دلار قیمت بیشتری نسبت به ایرپاد دارد با این حال توان مقاومت در برابر نفوذ آب را به صورت نسبی دارد و می‌تواند صدایی خاص را با امضای خاص برند بیتس به شما ارائه دهد. یکی از خصوصیات مهم پاور بیتس پرو نسبت به ایرپاد 2 قرار گرفتن در قسمت‌های پشتی لاله گوش است که از افتادن آن جلوگیری می‌کند. با این حال ممکن است ظاهر پاور بیتس نسبت به ایرپاد برای بسیاری از کارها مناسب نباشد. پاور بیتس پرو تا 23 درصد کوچک‌تر و تا 17 درصد از نسخه قبلی خود سبک‌تر شده است.

با وجود تمامی این تفاسیر می‌توان گفت که انتخاب میان پاور بیتس پرو و ایرپاد 2 تنها به نحوه استفاده روزمره یا اسپرت بستگی دارد و کسانی که علاقه بیشتری برای گوشی کردن موسیقی هنگام ورزش دارند پاور بیتس پرو را راحت‌تر انتخاب می‌کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420