لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نتفلیکس در مورد عدم پشتیبانی از ایرپلی 2 توضیح داد

نتفلیکس در مورد عدم پشتیبانی از ایرپلی 2 توضیح داد

روز گذشته شرکت نتفلیکس اقدام به قطع پشتیبانی از سیستم ارتباطی انحصاری شرکت اپل با عنوان ایرپلی 2 در دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس کرد.

در خبرهای روز گذشته مشخص شده بود که برخی از محدودیت‌های فنی باعث حذف این قابلیت از اپلیکیشن نتفلیکس شده است و هنوز معلوم نبود که این محدودیت از طرف شرکت اپل بوده یا نتفلیکس تصمیم به عدم ارائه این خدمات به کاربران کرده بود؛ اما حالا مشخص شده که این محدودیت از طرف شرکت اپل نبوده و نتفلیکس به صورت عمدی اقدام به اعمال این محدودیت کرده است.

یکی از سخنگویان نتفلیکس در مصاحبه با وب سایت The Verge ضمن تائید این مسئله اعلام کرده که این محدودیت به صورت مشخص به آپدیت‌های فریم ویر دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس در سال 2019 مربوط است. وی در ادامه توضیح داد که اپل در سال 2019 آپدیت‌های فریم ویر خاصی را برای سیستم عامل آی او اس ارائه داده است که از آن طریق علاوه بر ارائه امکان پشتیبانی از سیستم ارتباط بی‌سیم ایرپلی در تلویزیون‌های هوشمند جدید، باعث محدود سازی اپلیکیشن‌هایی نظیر نتفلیکس برای تشخیص نوع تلویزیون می‌شود. این مسئله از یک طرف باعث می‌شود تا اپل حریم خصوصی کاربران در مورد نوع تلویزیون در حال استفاده را حفظ کند و از طرف دیگر باعث می‌شود تا اپلیکیشن‌ها نتوانند محتوای در حال انتقال را به صورت تصحیح شده به تلویزیون‌ها انتقال دهند. این محدودیت باعث می‌شود تا اپلیکیشن نتفلیکس نتواند رزولوشن دقیق تلویزیون را از طریق ایرپلی 2 تشخیص دهد و ممکن است کیفیت محتوای در حال پخش کاهش پیدا کند.

سخنگوی نتفلیکس اعلام کرده که خصوصیت آپدیت فریم جدید آی او اس باعث می‌شود تا این سرویس نتواند بهتری تجربه در زمینه نمایش محتوای ویدیویی را به کاربران ارائه دهد و به همین دلیل توسعه دهندگان این شرکت تصمیم گرفته‌اند تا پشتیبانی از این قابلیت را حذف کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373