لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چرا اپل باید تاچ آیدی را به آیفون‌ها بازگرداند؟ :: قسمت سوم

چرا اپل باید تاچ آیدی را به آیفون‌ها بازگرداند؟ :: قسمت سوم

در دو قسمت پیشین به دلایل حضور فیس آیدی و حذف تاچ آیدی از آیفون جدید پرداختیم و حالا در این قسمت تصمیم داریم تا دلایل احتمالی اینکه چرا اپل تمایلی به ارائه هر دو سیستم احراز هویت به کاربرانش ندارد را عنوان خواهیم کرد.  

اپل قدم به عقب برنمی‌دارد

  یکی از مهم‌ترین سیاست‌های شرکت اپل در زمینه طراحی و ساخت محصولات، عدم قدم برداشتن به سوی گذشته است. طراحی محصولات گذشته حتی اگر بسیار خوب هم باشند، اپل تمایلی برای بازگشت به دوران گذشته ندارد. یکی از ملموس‌ترین و بزرگ‌ترین مثال‌هایی که می‌توان در مورد این مسئله زد در مورد طراحی کیبورد مک بوک‌ها است. اپل در سال 2015 در مک بوک‌های 12 اینچی و از سال 2016 به بعد در مک بوک پرو از طراحی پروانه‌ای در دکمه‌های خود استفاده کرد که با مشکلات بسیار زیادی همراه بود. این نوع طراحی باعث می‌شود تا پس از مدتی گرد و غبار در زیر دکمه‌ها نفوذ کند و کارکرد دکمه‌ها را با اختلال مواجه کند. علاوه بر این، دکمه‌های پروانه‌ای عمر مفید بسیار پایین‌ترین نسبت به طراحی دکمه‌های پیشین داشتند؛ با این حال اپل حتی با وجود عذرخواهی از کاربران تا به امروز تلاشی برای استفاده از طراحی پیشین کیبوردها در مک بوک نکرده است. این مسئله نشان می‌دهد که بازگرداندن تاچ آیدی به آیفون‌ها ممکن است یک قدم رو به عقب برای این شرکت به حساب بیاید و این کمپانی این سیستم احراز هویتی را به تلفن‌های هوشمند خود بازنگرداند.

افزایش تعداد ابزارهای بیومتریک امنیت را کاهش می‌دهد


  استفاده از سیستم‌های احراز هویت بیومتریک با وجود آسانی و راحتی برای شناسایی فرد باعث می‌شود تا استفاده مداوم از تلفن‌های هوشمند با مشکلات امنیتی زیادی مواجه شوند. سیستم‌های احراز هویت بیومتریک ممکن است در زمان عدم هشیاری کاربر نیز قفل دستگاه را باز کند و افزایش آن‌ها باعث کاهش امنیت کاربران خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420