لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چرا اپل باید تاچ آیدی را به آیفون‌ها بازگرداند؟ :: قسمت دوم

چرا اپل باید تاچ آیدی را به آیفون‌ها بازگرداند؟ :: قسمت دوم

مشکلات استفاده تک از فیس آیدی باعث شده تا بسیاری از کاربران و تحلیلگران بر این باور باشند که اپل باید در آینده نزدیک تاچ آیدی را به آیفون آینده بازگرداند. در قسمت اول این مطلب دلیل حذف تاچ آیدی توسط اپل و مشکلات استفاده تک از فیس آیدی را مورد بررسی قرار دادیم و حالا سؤال اصلی این است که چرا اپل در آینده باید تاچ آیدی را در کنار فیس آیدی به کاربران آیفون ارائه دهد؟  

فناوری‌های امروزی امکان نصب سنسور تاچ آیدی در زیر نمایشگر را به اپل می‌دهند


در طول دو سال گذشته، اپل همچنان با یک محدودیت بسیار بزرگ مواجه بود که آن هم عدم توان برای قرار دادن سنسور تشخیص اثر انگشت مربوط به تاچ آیدی در زیر نمایشگر اولد بود. اپل در نهایت به همین خاطر مجبور شد تا تاچ آیدی را حذف کند و به جای آن در طراحی نمایشگر بدون حاشیه آیفون‌های جدید از فیس آیدی استفاده کند؛ اما خبر جالب برای اپل و طرفداران محصولاتش این است که اپل از این پس می‌تواند سنسور اثر انگشت را زیر نمایشگر این تلفن‌های هوشمند قرار دهد. شرکت‌هایی نظیر سامسونگ، لنوو، هواوی و سنپتیک تا به امروز تلاش‌هایی در زمینه تعبیه سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر ال سی دی و اولد کرده‌اند. به همین دلیل اپل می‌تواند در آینده نزدیک این قابلیت را به کاربران خود ارائه دهد.  

رقابت با محصولات موجود در بازار


 بسیاری از تلفن‌های هوشمند اندرویدی امروزی، از هر دو سیستم احراز هویت بیومتریک مبتنی بر تشخیص صورت و اثر انگشت استفاده می‌کنند؛ هر چند که سیستم تشخیص چهره این دستگاه‌ها به صورت دو بعدی طراحی شده است اما ارائه هر دو قابلیت یاد شده باعث می‌شود تا کاربران بهتر و سریع‌تر قفل دستگاه‌های خود را به صورت ایمن باز کنند. به همین دلیل اپل برای رقابت با دیگر شرکت‌های تولید کننده تلفن‌های هوشمند باید هر دو سیستم احراز هویت را به کاربران خود ارائه دهد.

در قسمت سوم اینکه چرا اپل باید تاچ آیدی را به آیفون‌ها بازگرداند به دلایل احتمالی اینکه چرا اپل تمایلی به این کار ندارد خواهیم پرداخت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373