لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی سرویس اپل نیوز پلاس و نحوه دسترسی به آن

معرفی سرویس اپل نیوز پلاس و نحوه دسترسی به آن

 اپل نیوز پلاس سرویس جدید شرکت اپل است که از طریق آن کاربران می‌توانند به مجله‌های اینترنتی به صورت دیجیتالی و سریع دسترسی داشته باشند.

این سرویس در حقیقت بخشی از سرویس اپل نیوز است که به تازگی توسط اپل و طی تصاحب سرویس Texture در اختیار کاربران قرار گرفته است. کاربران با استفاده از این سرویس می‌توانند به‌تمامی مجله‌های اینترنتی به صورت سریع دسترسی داشته باشند و آن‌ها را به صورت هوشمندانه و سریع روی دستگاه‌های تولید شده توسط اپل مشاهده کنند. این سرویس بیش از 200 مجله اینترنتی را در خود جای داده است و کاربران می‌توانند با انتخاب هر یک از آن‌ها اقدام به دانلود و مطالعه آن‌ها کنند.

برای دسترسی به مجله‌های ارائه شده در سرویس اپل نیوز پلاس کاربران می‌توانند به صورت سریع اقدام به شارژ اپل آیدی خود کرده و اشتراک این سرویس را خریداری کنند. اشتراک این سرویس به صورت ماهیانه باقیمت 9.99 دلار آماده عرضه شده است. بر این اساس کاربران می‌توانند با خرید گیفت کارت اپل و ردیم کردن کد آن در حساب کاربری اپل آیدی خود، اقدام خرید اشتراک این سرویس کنند و به‌تمامی مجلات ارائه شده در آن دسترسی داشته باشند.

این سرویس همانند سرویس پخش موسیقی اپل موزیک کار می‌کند و برای هر ماه می‌تواند هزینه‌ای مشخص را از حساب اپل آیدی شما کسر کند. علاوه بر گیفت کارت، کاربران می‌توانند از طریق شارژ حساب کاربری با استفاده از مستر کارت و کارت‌های اعتباری بین‌المللی نیز به مجلات ارائه شده در این سرویس دسترسی داشته باشند و موسیقی‌های مختلف را از آن طریق دانلود و مطالعه کنند.

اپل نیوز پلاس بهترین و آسان‌ترین روش برای دسترسی به مجلات اینترنتی و دیجیتالی است. گفتنی است که برای دسترسی به این سرویس دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس باید آی او اس 12.2 به بعد و مک او اس 10.14.4 به بعد را در خود اجرا کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420