لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیوی تبلیغاتی اپل: استفاده از دستگاه‌های اپل در محیط کار چگونه است؟

ویدیوی تبلیغاتی اپل: استفاده از دستگاه‌های اپل در محیط کار چگونه است؟

شرکت اپل به تازگی یک ویدیوی تبلیغاتی طولانی را برای نشان دادن نحوه استفاده از دستگاه‌های تولید شده توسط این کمپانی در محیط‌های کاری منتشر کرده است.

این ویدیوی سه دقیقه‌ای که بیشتر در ژانر کمدی ساخته شده است سرگذشت یک تیم کاری را نشان می‌دهد که برای انجام و ارائه یک کار خیلی دشوار و طولانی در مدت زمانی کوتاه به تکاپو میافتند. اعضای این تیم هر کدام از دستگاه‌های مختلف تولید شده توسط اپل استفاده می‌کنند و از تک تک قابلیت‌های آن‌ها استفاده می‌کنند تا به صورت منظم بتوانند کار مورد نظر خود را در سر زمان مشخص تحویل دهند و به هدف اصلی خود برسند. در این ویدیو، اپل نشان می‌دهد که استفاده از دستگاه‌هایی نظیر مک، آیپد، اپل واچ و آیفون باعث می‌شود تا روند انجام کارهای حرفه‌ای آسان‌تر شود و افراد به شکل آسان‌تر بتوانند یک کار تیمی را پیش ببرند. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

 در این ویدیوی تبلیغاتی تک تک قابلیت‌های دستگاه‌های اپل، نظیر دستیار دیجیتالی سیری، ایر دراپ برای انتقال فایل‌ها، فیس تایم به صورت گروهی و استفاده از اپل پنسل در آیپدها و تنظیم یادآورها از طریق سیری و ذخیره اطلاعات در آیکلاود نشان داده می‌شوند.

اپل بارها تلاش کرده تا با انتشار ویدیوهای تبلیغاتی مختلف، قدرت محصولات اپل را برای انجام کارهای حرفه‌ای و شخصی بسیار بالا نشان دهد. بر این اساس، این ویدیو یکی از بهترین کارهای تبلیغاتی اپل برای نشان دادن قدرت دستگاه‌های تولید شده توسط این شرکت برای استفاده در محیط‌های کاری است.

اپل در توضیح این ویدیو نیز اعلام کرده که اپلیکیشن iWork در کنار دیگر سرویس‌های نرم افزاری اپل باعث افزایش کیفیت نتیجه کارها و سرعت انجام یک تیم برای انجام یک کار حرفه‌ای می‌شود که در این میان، دستگاه‌های سری پرو، نظیر مک بوک پرو و آیپد پرو در این مسئله نقش بسیار مهمی دارند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373