لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویری از پنل آیفون 11 با دوربین 3 لنز منتشر شد

تصویری از پنل آیفون 11 با دوربین 3 لنز منتشر شد

 اخیراً تصویری منتسب به آیفون 11 با دوربین 3 لنز در شبکه‌های اجتماعی چینی دست به دست شده است که حاکی از ظاهر و نحوه طراحی این محصول توسط شرکت اپل است.

بررسی‌های پیشین حاکی از آن بودند که اپل در تولید آیفون‌های 2019 و مشخصاً آیفون 11 اقدام به استفاده از دوربین سه لنز در قسمت پشتی می‌کند. اما حالا تصویر جدید منتشر شده حاکی از آن است که این شایعات به واقعیت نزدیک هستند و می‌توان به صحت آن‌ها بیشتر از گذشته اعتماد کرد.

تصویر منتشر شده شامل یک پنل فلزی تخت است که در آن می‌توان جایگاه سیم کارت، کویل سیستم شارژ بی‌سیمو چیدمان دوربین سه لنز در قسمت پشتی این تلفن‌های هوشمند را مشاهده کرد. از این تصویر می‌توان متوجه شد که دوربین آیفون 11 به صورت یک مربع بزرگ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ قرار گرفته است که چیدمان دوربین‌ها در آن به صورت مثلثی است و دو حفره برای فلاش و میکروفون نیز در آن تعبیه شده است. بر اساس این تصاویر، برخی از افراد فعال در زمینه افشای اطلاعات مربوط به محصولات فناوری نظیر Ben Geskin در شبکه‌های اجتماعی Weibo و توییتر اقدام به انتشار تصاویر رندر آیفون‌های جدید کرده‌اند. بر اساس این تصاویر مشخص شده است که آیفون 11 در قسمت جلویی هیچ تفاوتی نسبت به آیفون XS و X ندارد و اپل تنها تغییرات مربوط به این دستگاه را در پنل پشتی اعمال کرده است.

در تصاویر رندر منتشر شده همچنین مشخص شده که اپل تصمیم دارد تا از شیشه فشرده در پنل پشتی آیفون 11 استفاده کند که این مسئله باعث افزایش مقاومت دستگاه در برابر ضربه‌ها و شوک‌های فیزیکی خواهد شد.

گفتنی است که آنچه امروزه با عنوان آیفون 11 شناخته می‌شود، به احتمال زیاد در سپتامبر سال جاری میلادی معرفی می‌شود و اپل ممکن است روشی متفاوت را برای نام گذاری آن در نظر بگیرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420