لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل متخصصین هوش مصنوعی گوگل را استخدام کرد

اپل متخصصین هوش مصنوعی گوگل را استخدام کرد

 خبرهای اخیر منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل در ماه مارس سال جاری میلادی یکی از متخصصین هوش مصنوعی گوگل را به استخدام خود درآورده است.

در این میان، مشخص شده است که Ian Goodfellow مدیر بخش یادگیری ماشینی گروه پروژه‌های خاص در شرکت گوگل اکانت لینکداین خود را تغییر داده و به طی آن اعلام کرده که به شرکت اپل پیوسته است.

گزارش خبرگزاری CNBC حاکی از آن است که شرکت اپل با استخدام این فرد متخصص در زمینه یادگیری ماشینی تصمیم دارد تا سرویس‌های مبتنی بر هوش مصنوعی خود را تقویت کند و از آن طریق به کاربران امکانات بیشتری را ارائه دهد. این خبرگزاری همچنین اعلام کرده که Ian Goodfellow در زمینه توسعه شبکه‌های تولیدی اجباری (Generative Adversarial Networks) تخصص زیادی دارد و می‌تواند معماری ابزارهای هوش مصنوعی مبتنی بر سرویس‌های مختلف شرکت اپل را برعهده بگیرد.

این شبکه‌های تولیدی می‌توانند برای تولید آثار هنری مصنوعی که با کامپیوتر و تصاویر غیرواقعی ساخته شده‌اند کمک کنند. گوگل از این شبکه برای تولید آثار و تصاویر هنری مصنوعی و غیرواقعی کمک گرفته بود و طی یک پروژه تحقیقاتی برخی از تصاویر مبتنی بر این تکنیک را ساخته بود.

اپل احتمالاً تصمیم دارد تا از این نوع فناوری برای ساخت تصاویر در بازی‌های کامپیوتری، انیمیشن‌ها و محتوای مبتنی بر واقعیت مجازی و واقعیت افزوده استفاده کند. از آنجایی که اپل در سال‌های گذشته همواره تلاش داشته تا در فناوری مبتنی بر واقعیت افزوده فعالیت بسیار زیادی داشته باشد، می‌توان پیش بینی کرد که این شرکت از این فناوری برای توسعه این سرویس استفاده خواهد کرد.

اپل احتمالاً در سال 2020 از اولین عینک هوشمند خود با اتکا بر فناوری واقعیت افزوده استفاده خواهد کرد که در آن می‌توان نشانه‌هایی از این همکاری را مشاهده کرد و اوج توان اپل در زمینه توسعه هوش مصنوعی را احساس کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420