لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن نتفلیکس در آی او اس دیگر از ایرپلی پشتیبانی نمی‌کند

اپلیکیشن نتفلیکس در آی او اس دیگر از ایرپلی پشتیبانی نمی‌کند

 بررسی‌های اخیر کاربران حاکی از آن است که اپلیکیشن نتفلیکس ارائه شده در سیستم عامل آی او اس دیگر از سیستم ارتباطی بی‌سیم ایرپلی پشتیبانی نمی‌کند.

وب سایت رسمی نتفلیکس نیز طی سندی جدید که برای آپدیت جدید منتشر کرده این مسئله را تائید کرده است و اعلام کرده که اپلیکیشن رسمی این سرویس پخش محتوای ویدیویی به دلیل محدودیت‌های فنی که به تازگی در آی او اس اعمال شده است امکان ارسال محتوای دیجیتالی و تصویری را به صورت بی‌سیم به دستگاه‌های متصل از طریق ایرپلی ندارد.

بر این اساس اپلیکیشن نتفلیکس نصب شده در آیفون، آیپد و آیپاد تاچ دیگر به دلیل محدودیت‌های نرم افزاری امکان دسترسی به سیستم ارتباطبی‌سیم ایرپلی را ندارند و کاربران نمی‌توانند محتوای این اپلیکیشن را به کاربران ارسال کنند. نتفلیکس هنوز هیچ جزئیاتی از محدودیت‌های اعمال شده در مورد این محدودیت را منتشر نکرده است و بر این اساس هنوز معلوم نیست که این شرکت چرا از ایرپلی در اپلیکیشن ارائه شده در آی او اس پشتیبانی نمی‌کند.

برخی از کاربران نیز در گزارش‌های خود این مسئله را تائید کرده‌اند و اعلام کرده‌اند که اپلیکیشن نتفلیکس نصب شده روی سیستم عامل آی او اس در زمان راه اندازی روی ایرپلی با ارور مشخصی مواجه می‌شود و نمی‌تواند محتوای ویدیویی را روی دستگاه اجرا کند. این مسئله به احتمال زیاد به محدودیت‌های عمدی شرکت اپل مربوط می‌شود. اپل از دو هفته پیش از سرویس دیجیتالی خود برای محتوای ویدیویی با عنوان اپل تی وی پلاس رونمایی کرده است که این مسئله به احتمال زیاد به صورت عمدی از طرف اپل اعمال شده است و این کمپانی تصمیمی دارد تا کاربران را به استفاده از سرویس اپل تی وی پلاس به جای نتفلیکس تشویق کند.

گفتنی است که اپل تی وی پلاس در اواسط آوریل سال جاری میلادی آماده عرضه به کاربران می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420