لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصمیم اسکاتلندیارد برای استفاده از ایپد مینی

تصمیم اسکاتلندیارد برای استفاده از ایپد مینی

اسکاتلند یارد – بله اسکاتلند یارد با پیوستن به یک پروژه ی  پیش رایانه ای قصد دارد مبلغی در حدود ۲۰۰ میلیون یورو یا ۳۶۰ میلیون دلار هزینه کند تا پرستل خود را به ۶۰۰ دستگاه ای پد مینی مجهز کند. اسکاتلند یارد با کنایه به پلیس متروپلیتن، قصد دارد ایپد مینی را جایگزین دفترچه یادداشتهای پلیس لندن کند . در قسمت اول این پروژه پلیسهای هامر اسمیت و فولام از ایپد مینی اپل جهت ثبت جرایم و شهادت نامه ها با نرم افزارهای مخصوص پلیس استفاده خواهند کرد .

 ایپد برای پلیس

بر اساس گزارش فاینشنال تایمز ، پلیس مترو پلیتن از نرم افزارهای ویژه ای جهت ارایه ی اطلاعات ضروری ماموریتها به کاربران استفاده میکند. از جمله ی این اطلاعات میتوان به نزدبکترین مسیر یه محل حادثه، نزدیکترین مرکز پلیس ، گروه های خلافکار اطراف محل و امار افراد مورد حمله قرار گرفته در هر منطقه اشاره کرد.

ایپد برای پلیس لندن

تعداد ایپد های به کار گرفته شده در پایان این طرح به ۱۵ هزار عدد خواهد رسید که این عدد حدود ۳۰ درصد از کل اسکاتلندیارد می باشد. در نهایت اسکاتلندیارد قصد دارد با اطلاعات کسب شده از این طریق، یک نقشه ی پیشبینی جرایم ایجاد کند تا به کمک آن اقدام به پیشگیری از وقوع جرایم قبل از روی دادن کند. البته همه چیز در این مسیر رو به راه نیست. سال گذشته عده ای از پلیسها مجهز به تلفن های هوشمند شدند ، اما آنچه در گزارش کاربری این دستگاه ها نمود یافت این جمله بود:” هیچکس دوست ندارد برای کار با دستگاه دستکشهای خود را از دست خارج کند به ویژه اگر ساعت ۳ صبح باشد و باران نیز ببارد”.

ایپد برای پلیس لندن

اما از آنجا که تبلت های اپل توانسته اند تغیرات مثبتی در امور آموزشی، ایجاد محتوا، کارهای دولتی و برخی از صنایع مهم ایجاد کنند، هیچ دلیل قانع کننده ای وجود ندارد که برای افسران پلیس مناسب نباشد. حال انکه برای کارکردن با این دستگاه ها حتما نیاز به استفاده از انگشت نیست. همچنین برخورداری از سیستم عامل ای او اس که امنترین سیستم عامل موبایل دنیا است را نیز نباید در این انتخاب بی اثر دید.

هرچند که به نظر من مهمترین مشکلی که پلیسها در سراسر دنیا برای استفاده از این دست ابزارها با آن روبرو هستند هوش کم کاربران آنها خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373