لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرویس حذف آیکلاود چیست و به چه کار میاید؟

سرویس حذف آیکلاود چیست و به چه کار میاید؟

بسیاری از کاربران دستگاه‌های تولید شده توسط اپل با مشکلاتی نظیر فراموشی رمز عبور و عدم دسترسی به اطلاعات اپل آیدی مواجه می‌شوند که در برخی از اوقات به آن‌ها پیشنهاد می‌شود تا از سرویس حذف آیکلاود استفاده کنند. در این میان سؤال اصلی این است که سرویس حذف آیکلاود چیست و به چه کار میاید.

اگر رمز اپل ایدی خود را فراموش کرده‌اید، امکان شما برای دسترسی دستگاه‌های متصل شده به این حساب کاربری مسدود می‌شود و به همین دلیل نمی‌توانید به آسانی از دستگاه خود استفاده کنید. اپل آیدی در حقیقت اطلاعات مربوط به احراز هویت شما به حساب میاید و در صورت عدم احراز هویت شما، دستگاه‌های اپل به گونه‌ای طراحی شده‌اند که امکان دسترسی به خدمات آن‌ها وجود نداشته باشد.

روش حذف اطلاعات اپل آیدی نصب شده روی دستگاه‌ها معمولاً به چند حالت مختلف است که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت: 

  • بازیابی دامنه ایمیل اپل آیدی‌های کارتی

اگر اپل آیدی شما کارتی باشد و به خاطر حذف ایمیل با دردسر مربوط به این حساب کاربری مواجه شده‌اید، می‌توانید از سرویس بازیابی دامنه ایمیل اپل آیدی کارتی استفاده کنید. کافی است دامنه اپل آیدی خود را پیدا کرده و سپس صاحب آن را از طریق WhoIs یا وب سایت‌های مختلف پیدا کنید و ایمیل نجات اپل آیدی را بازیابی کنید.  

  • بازیابی دستگاه از طریق سرویس حذف آیکلاود

اگر مشکل دسترسی شما به اپل آیدی به دامنه ایمیل متصل به آن مربوط نباشد، باید از سرویس حذف آیکلاود استفاده کنید. این سرویس که توسط افراد متخصص انجام می‌شود می‌تواند اطلاعات اپل آیدی گم شده شما را بازیابی کند. قیمت ارائه این سرویس بسته به دامنه ایمیل متصل به اپل آیدی ممکن است متفاوت باشد. برای مثال قیمت سرویس حذف آیکلاود از اپل آیدی‌های تنظیم شده روی دامنه Gmail با ایمیل‌های مبتنی بر دامنه iCloud.com متفاوت است.

اگر شما نیز با مشکل دسترسی به اطلاعات اپل آیدی مواجه شده‌اید، سرویس حذف آیکلاود می‌تواند بهترین روش برای بازیابی اطلاعات دستگاه شما به حساب آید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420