لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل موزیک رکورد اسپاتیفای را در آمریکا زد

اپل موزیک رکورد اسپاتیفای را در آمریکا زد

 گزارش جدید وال استریت ژورنال حاکی از آن است که شرکت اپل توانسته با ارائه بهینه‌تر سرویس اپل موزیک رکورد مهم‌ترین رقیب خود یعنی اسپاتیفای را بزند.

بر این اساس تعداد کاربران اپل موزیک در آمریکا از ماه ابتدایی 2019 تا به امروز به 28 میلیون نفر در آمریکا رسیده است؛ در حالی که تعداد کاربران پریمیوم اسپاتیفای 26 میلیون نفر بوده است. شرکت اپل توانسته با ارائه پیشنهادهای ویژه در کنار ارائه قابلیت‌های خاص‌تر به کاربران خود تعداد بیشتری از کاربران علاقه‌مند به گوش کردن موسیقی‌های مختلف را به خود جلب کند. بر این اساس این سرویس توانسته تعداد بیشتری از کاربران به خود جلب کرده و بیشتر کاربران به این سرویس مهاجرت کنند.

تا پیش از این سرویس اپل موزیک همواره با اسپاتیفای در حال رقابت بود و همیشه تعداد کاربران کمتری نسبت به این سرویس داشت. اما در اوایل سال 2018 میلادی این سرویس توانست برای اولین بار تعداد بیشتری از کاربران پریمیوم را به خود جلب کند. با این حال این سرویس پس از مدتی جایگاه خود را به عنوان محبوب‌ترین سرویس پخش موسیقی از دست داد. اما حالا سرویس اپل موزیک برای بار دیگر توانسته رکورد اسپاتیفای را بزند و کاربران بیشتری را به خود جلب کند. بررسی‌های اخیر حاکی از آن است که کاربران آمریکایی تمایل بیشتری به خرید اکانت 10 دلاری اپل موزیک نسبت به اسپاتیفای دارند که این مسئله به‌صورت مشخص به پشتیبانی هر چه‌بهتر از این سرویس در دستگاه‌های تولید شده توسط اپل باز می‌گردد.

بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که اپل تصمیم دارد تا در سال 2019 میلادی استراتژی خاصی را پیش بگیرد و طی آن محصولات و سرویس‌های نرم افزاری خود را به‌صورت حرفه‌ای‌تر و جدی‌تر در بازار جهانی به فروش برساند. علاوه بر این، مشخص شده است که رشد تعداد کاربران اپل موزیک در سال جدید بین 2.4 تا 2.8 درصد بوده است در حالی که رشد اسپاتیفای بین 2 تتا 2.3 درصد در بازار جهانی بوده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373