لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پاور بیتس پرو با شباهت کاربری بسیار زیاد به ایرپاد تولید شد

پاور بیتس پرو با شباهت کاربری بسیار زیاد به ایرپاد تولید شد

شرکت اپل علاوه بر معرفی از ایرپاد 2 با قابلیت شارژ بی‌سیم، به تازگی اقدام له معرفی و عرضه یک نسخه جدید از هندزفری‌های بیتس با شباهت کاربری کامل با ایرپاد رونمایی کرده است. پاور بیتس پرو یک هندزفری بلوتوثی است که همانند ایرپادها بدون سیم طراحی شده است و می‌تواند از طریق بلوتوث با آیفون‌ها و دیگر دستگاه‌های هوشمند متصل شوند.

پاور بیتس پرو دارای پوشش سیلیکونی روی گوش است و با قرار گرفتن داخل گوش می‌تواند صدای بم را باکیفیت بهتری پخش کند که البته این لایه سیلیکونی باعث عدم نفوذ صدای محیط اطراف به داخل گوش نیز می‌شود. این هندزفری بلوتوثی در حقیقت نسخه بهبود یافته ایرپاد برای انجام فعالیت‌های ورزشی است و کاربرانی که تمایل بیشتری برای گوش کردن موسیقی در هنگام ورزش کردن دارند می‌توانند این محصول را به‌جای ایرپادها انتخاب و استفاده کنند.

پاور بیتس پرو که در رنگ‌های مختلف آماده عرضه شده است دارای قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب است و همین مسئله آن‌ها برای استفاده در هنگام انجام ورزش‌های گوناگون بهینه‌تر می‌کند.

تا پیش از این شایعات زیادی در مورد تلاش اپل برای ارائه قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب در ایرپادها منتشر شده بود؛ اما حالا مشخص شده است که ایرپاد 2 چنین توانایی را ندارد. با این حال پاور بیتس پرو با پشتیبانی از این قابلیت باعث شده تا بسیاری از کاربرانی که به دنبال خرید ایرپادها با قابلیت مقاومت در برابر آب هستند، می‌توانند پاور بیتس پرو را انتخاب کنند. پاور بیتس پرو به لطف نازل‌های بدون محور خود تا 23 درصد کوچک‌تر شده و در عین حال تا 17 درصد نیز سبک‌تر شده است.

هر یک از گوشی‌های پاور بیتس پرو توان کنترل موسیقی و سطح صدا را از طریق گوشی دارند و به همین دلیل کاربران می‌توانند به‌صورت سریع و بهینه و بدون نیاز به دسترسی به گوشی از دستگاه استفاده کنند. قیمت این محصول 250 دلار است و به‌زودی آماده عرضه به بازار می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420