لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چرا اپل آیمک 2019 را خارج از کنفرانس بهاری خود معرفی کرد؟

چرا اپل آیمک 2019 را خارج از کنفرانس بهاری خود معرفی کرد؟

 شرکت اپل از ابتدای سال جاری میلادی سیاست عجیبی را در پیش گرفته است که طی آن هیچ یک از محصولات سخت افزاری خود و از جمله آن‌ها آیمک 2019 را خارج از کنفرانس‌ها و مراسم‌های خود رونمایی کرده است.

تا پیش از این نیز اپل علاوه بر آیمک 2019 دیگر محصولات خود نظیر آیپد ایر 2019 و آیپد مینی 5 را به همراه ایرپاد نسل 2 را بدون معرفی در جریان کنفرانس اختصاصی خود رونمایی کرده بود. روند کاری اپل برای رونمایی از محصولات جدید سخت افزاری به این صورت بود که این شرکت برای مدت زمانی کوتاه و به مدت چند دقیقه وب سایت فروشگاه اینترنتی رسمی خود را از دسترس خارج می‌کرد و به یک باره محصول جدید را در این فروشگاه آنلاین آماده عرضه می‌کرد. اپل همچنین در وب سایت رسمی خود محصولات یاد شده را با یک صفحه اختصاصی و جدید معرفی می‌کرد. این مسئله به معنای آن است که اپل صرفاً برای رونمایی و معرفی محصولات سخت افزاری جدید خود به آپدیت وب سایت رسمی خود بسنده می‌کرد و هیچ تلاش دیگری برای رونمایی از قابلیت‌های خاص این محصولات نمی‌کرد.

بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که دلیل اصلی اپل برای انجام این کار و عدم رونمایی از محصولات جدید در جریان کنفرانسی خاص به افت قابل توجه سهام این شرکت در سه ماهه پایانی 2018 مربوط می‌شود. اپل با رونمایی از آیفون‌های 2018 با کاهش قابل توجهی در ارزش سهام خود مواجه شد و بسیاری از تحلیلگران بر این باور بودند که اپل در چند سال گذشته تنها به بهبود قابلیت‌ها و روند کاربری محصولات سخت افزاری خود محدود شده بود. به همین دلیل اپل در سال جدید میلادی تلاش کرده تا با تغییر روند معرفی محصولات خود تلاش بهتری درزمینهٔ افزایش ارزش سهام خود کند. اپل امسال تلاش کرده تا تمرکز خود را روی معرفی و عرضه سرویس‌های نرم افزاری نظیر اپل تی وی پلاس و اپل نیوز پلاس بگزارد و دیگر تلاشی در زمینه معرفی محصولات سخت افزاری جدید در جریان کنفرانس‌ها نکند. بر این اساس پیش بینی‌ها حاکی از آن است که اپل نه تنها آیمک 2019 را بلکه دیگر محصولات سخت افزاری خود در جریان سال جاری میلادی را خارج از کنفرانس آماده عرضه کند. بر این اساس اپل احتمالاً تنها یک کنفرانس و آن هم کنفرانس پاییزی خود را به معرفی آیفون‌ها و اپل واچ سری 5 اختصاص خواهد داد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420