لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه سگا جنسیس در سپتامبر امسال آماده معرفی و عرضه می‌شود

نسخه سگا جنسیس در سپتامبر امسال آماده معرفی و عرضه می‌شود

پس شرکت نینتندو حالا نوبت کمپانی سگا است که نسخه جدید کنسول نوستالژیک خود را آماده عرضه به بازار کند. شرکت سگا به تازگی اعلام کرده که سگا جنسیس در روز 19 فوریه 2019 برای بار دیگر به صورت بازسازی شده آماده عرضه به بازار می‌شود.

این کنسول قرار است به صورت خودکار 40 بازی پرطرفدار کنسول سگا جنسیس را در خود جای دهد که برای بسیاری از کاربران نوستالژیک و خاطره انگیز است.

این بازی‌ها بر اساس ادعای وب سایت Kotaku شامل موارد زیر هستند:

Castlevania Bloodlines, Comix Zone, Gunstar Heroes, Madou Monogatari Ichi, Powerball, Puyo Puyo 2, Rent-a-Hero, Shining Force, Sonic 2, and Space Harrier II, while the US version will include Altered Beast, Castlevania: Bloodlines, Comix Zone, Dr. Robotnik’s Mean Bean Machine, Ecco the Dolphin, Gunstar Heroes, Shining Force, Sonic The Hedgehog, Space Harrier II,

گفتنی است که این بازی‌ها برای نسخه ژاپنی این بازی ارائه شده است که البته در نسخه عادی این محصول که قرار است در آمریکا آماده عرضه شود ممکن است نوع بازی‌های ارائه شده متفاوت باشد.

نکته جالب‌تر در مورد سگا جنسیس این است که این کنسول بازی با قیمت 80 دلار آماده عرضه به بازار می‌شود که شاید برای بسیاری از کاربران در کشورهای مختلف و از جمله آن‌ها بسیار غیرعادی باشد. نسخه فیک سگا جنسیس که در حال حاضر در بازار ایران به فروش می‌رسد قیمتی به مراتب پایین‌تر از ارزش این محصول دارد و به همین ممکن است بسیاری از کاربران تمایل کمتری برای خرید این کنسول از خود نشان دهند.

با این حال بیساری از کاربران کنسول‌های بازی ممکن است در آینده نزدیک به دلیل مسائل مختلف تمایل به خرید این کنسول نوستالژیک داشته باشند و از اجرای بازی‌های قدیمی در آن لذت ببرند. گفتنی است که این کنسول قرار است دارای درگاه ارتباطی یو اس بی باشد و کاربران امکان اتصال کنترلر های شش دکمه‌ای و سه دکمه‌ای را به آن را داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420