لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیمک‌های 2019 به پردازنده‌های کافی لیک مجهز می‌شوند

آیمک‌های 2019 به پردازنده‌های کافی لیک مجهز می‌شوند

بررسی‌های گیک بنچ حاکی از آن است که شرکت اپل در سال 2019 تصمیم به تجهیز آیمک‌ها به پردازنده‌های کافی لیک دارد . بر این اساس، آیمک‌های 2019 با جدیدترین پردازنده‌های عرضه شده توسط شرکت اینتل آماده عرضه خواهند شد.

John Poole یکی از افشاگران گیک بنچ به تازگی نتایج تست‌های بنچ مارک آیمک 2019 و مجموعه دستگاه‌های آن را منتشر کرده است که مشخص شده است که اپل تصمیم به استفاده از تراشه‌های پیشرفته نسل هشتم و نهم شرکت اینتل را در آیمک‌های جدید دارد.

اپل در سال 2018 هیچمدل جدیدی از آیمک‌ها را معرفی نکرد و در این سال به معرفی مک بوک پرو 2018، مک بوک ایر 2018 و مک مینی 2018 بسنده کرد. آخرین آیمک‌هایی که تا به امروز آماده معرفی و عرضه شده‌اند شامل دستگاه‌هایی می‌شوند که اپل در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان سال 2017 (WWDC 2017) رونمایی کرده بود. اما حالا مشخص شده است که اپل تصمیم دارد تا در تولید و عرضه آیمک‌های 2019 بین 6 تا 11 درصد پردازش‌های چند هسته‌ای و بین 43 تا 49 درصد بازدهی پردازش مدل‌های مبتنی بر تراشه‌های 6 هسته‌ای و 8 هسته‌ای را افزایش داده است.

اپل احتمالاً تصمیم دارد تا این محصولات را در جریان دومین کنفرانس بزرگ خود در سال 2019 و مشخصاً در کنفرانس جهانی توسعه دهنگان 2019 آماده عرضه به بازار کند. البته با توجه به رفتار اخیر اپل برای رونمایی از محصولات خارج از مراسم‌های ویژهگمانه زنی‌هایی نیز در زمینه تصمیم اپل برای موجود کردن آیمک 2019 در جریان رویداد اخیر نیز منتشر شده است.

شایعات حاکی از آن است که اپل طراحی آیمک‌های 2019 را تغییر نمی‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420