لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ارتقای رم آیمک پرو تنها در زمان سفارش این محصول امکان‌پذیر است

ارتقای رم آیمک پرو تنها در زمان سفارش این محصول امکان‌پذیر است

آیمک پرو یکی از قدرتمندترین کامپیوترهای تولید شده توسط شرکت اپل است که در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان سال 2017 آماده معرفی و عرضه شد. در این میان به تازگی مشخص شده است که اپل امکان ارتقای رم آیمک پرو را تنها در زمان سفارش این محصول فراهم کرده است.

تا پیش از این شرکت اپل آیمک پرو را تنها با رم 128 گیگابایت و کمتر از آن آماده عرضه به بازار کرده بود؛ اما این شرکت از هفته گذشته نسخه‌ای اختصاصی از این ورک استیشن قدرتمند را با رم 256 گیگابایت نیز آماده فروش و عرضه کرد. این نسخه سفارشی به صورت عمده در اپل استورها و فروشگاه آنلاین شرکت اپل آماده عرضه نشده است؛ بلکه کاربران مجبور هستند تا سفارش خرید این محصول را به اپل ارائه دهند و این شرکت با تأخیری قابل توجه تصمیم به ارسال آن در مقابل درب منزل کاربران می‌کند.

در این میان مشخص شده است که شرکت اپل در توسعه و طراحی خود امکان ارتقای رم آیمک پرو را بسته است. این مسئله به معنای آن است که کاربرانی که کاربران و دارندگان آیمک پروهای پیشین امکان ارتقای قطعات سخت افزاری این محصول را ندارند. این مسئله به معنای آن است که شرکت اپل از طریق منابع رسمی خود هیچ خدماتی را به کاربران این ورک استیشن قدرتمند و البته گران قیمت ارائه نمی‌دهد و کاربران امکان تغییر سخت افزارهای آن را در اپل استورهای رسمی ندارند.

این تصمیم اپل به طور مشخص به سیاست‌های این شرکت در قبال فروش برخی از محصولات کامپیوتری باز می‌گردد که طی آن امکان ارتقای سخت افزاری را مسدود کرده است.

لازم به ذکر است که استفاده از تراشه T2 در آیمک پرو نیز باعث می‌شود تا تعمیرکاران غیرمجاز نیز امکان دسترسی به تعمیر و تغییر سخت افزاری دستگاه را ندارند و در صورت باز کردن دستگاه‌ها، دیگر امکان روشن کردن و راه اندازی آن‌ها وجود نخواهد داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420