لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فریم ویر پلی استیشن 4 با نسخه 6.51 منتشر شد

فریم ویر پلی استیشن 4 با نسخه 6.51 منتشر شد

 شرکت سونی به تازگی اقدام به توسعه و عرضه نسخه 6.51 فریم ویر پلی استیشن 4 کرده است و کاربران از همین حالا می‌توانند به این نسخه دسترسی داشته باشند و آن را روی کنسول خود نصب کنند.

این آپدیت فریم ویر 463 مگابایت حجم دارد که پس از نصب باعث افزایش کیفیت بازی‌های در حال اجرا می‌شود. در این فریم ویر کاربران می‌توانند امکان انتخاب کیفیت تصویر در حال پخش در بازی‌ها را در اختیار داشته باشند و از آن طریق بازی‌ها را باکیفیت‌های پایین‌تر نظیر 720p اچ دی نیز اجرا کنند.

علاوه بر این در فریم ویر جدید دکمه‌های O و X در ریجن های ژاپنی تغییر کاربری پیدا کرده‌اند و این بازی‌ها با استاندارد یکسان و همانند کنسول‌های دیگر ریجن ها قابل دسترسی و استفاده هستند.

بسیاری از شایعاتی که تا پیش از این منتشر شده بودند حاکی از آن بود که سونی تصمیم دارد تا در آپدیت فریم ویر جدید امکان دسترسی به تغییر آیدی پلی استیشن نتورک را به کاربران ارائه دهد؛ اما خبر نه چندان خوشایند برای گیمرهای این کنسول این است که این امکان در فریم جدید فراهم نشده است و کاربران نمی‌توانند به قابلیت یاد شده در پلی استیشن نتورک دسترسی داشته باشند. گفتنی است که برای دریافت این آپدیت فریم ویر کاربران نباید هیچ گونه بازی کپی یا اکانتی را روی کنسول خود اجرا داشته باشند چرا که در غیر این صورت پلی استیشن نتورک کنسول آن‌ها را بن خواهد کرد و دیگر امکان دسترسی به این سرویس اجرای بازی‌ها را ندارند.

بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا برای دریافت جدیدترین آپدیت‌های ارائه شده برای این کنسول از نسخه‌های قانونی بازی‌ها از طریق خرید گیفت کارت و شارژ حساب کاربری به صورت قانونی استفاده کنند و از استفاده و نصب بازی‌های غیرقانونی و کپی شده خودداری کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373