لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی فیکس ایت ایرپاد 2 را بازگشایی و مورد بررسی قرار داد

آی فیکس ایت ایرپاد 2 را بازگشایی و مورد بررسی قرار داد

وب سایت آی فیکس ایت طبق رسم همیشگی خود پس معرفی ایرپاد 2 اقدام به بررسی و بازگشایی این محصول کرده است و میزان تعمیر پذیری و قطعات به کار رفته در آن را مورد بررسی قرار داده است.

در بررسی‌های آی فیکس ایت مشخص شده است که اپل تولید ایرپاد 2 اقدام به استفاده از سیستم ارتباطی بلوتوث 5.0 کرده است و از همان باتری با اندازه و سایز یکسان استفاده کرده است. باتری هر یک از گوشی‌های ایرپاد 2 با ظرفیت 93 میلی وات ساعت ساخته شده است و باتری کیس جدید با ظرفیت 398 میلی آمپر ساعت تولید شده تا نسبت به نسخه اورجینال این محصول بازدهی و کارایی بیشتری داشته باشد. در حقیقت اپل مهم‌ترین تغییراتی که در ایرپاد جدید اعمال کرده در کنار تراشه H1 و بلوتوث 5 به باتری بیشتر مربوط می‌شود.

تراشه H1 باعث شده تا کیفیت صدای ایرپاد 2 نسبت به نسخه ابتدایی این محصول بهتر شود، علاوه بر این سرعت اتصال دستگاه‌های مختلف به ایرپاد افزایش پیدا کرده و کاربران می‌توانند به لطف تأخیر کمتر انتقال صدا از ایرپادها برای گوش کردن صدای بازی‌ها استفاده کنند.

در پایان، وب سایت آی فیکس ایت اعلام کرده ایرپاد 2 همانند نسل اول خود به هیچ وجه تعمیر پذیر نیست و به همین دلیل پس از خرابی دیگر امکان تعمیر آن وجود ندارد. این وب سایت در بررسی‌های خود اعلام کرده که اپل حتی در تولید و عرضه ایرپاد 2 امکان تعویض باتری را نیز برای کاربران و تعمیرکاران فراهم نکرده است و به همین دلیل حتی دو نسل ایرپاد دستگاه‌های مصرفی و غیرقابل تعمیر به حساب میایند و به همین دلیل امتیاز صفر از 10 را برای تعمیر پذیری آن در نظر گرفته است.

گفتنی است که ایرپاد 2 از هفته پیش رونمایی و آماده عرضه به بازار شده است و کاربران می‌توانند آن را در اپل استورهای رسمی خریداری کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420