لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویری از ماکت آیفون 11 به همراه دوربین 3 لنز منتشر شد

تصویری از ماکت آیفون 11 به همراه دوربین 3 لنز منتشر شد

 شایعات زیادی از تلاش اپل برای تولید آیفون‌های مبتنی بر دوربین 3 لنز منتشر شده است و حالا Steve Hemmerstoffer گرداننده حساب کاربری «وان لیکس» در پست جدید خود تصویری از ماکت آیفون 11 را به همراه دوربین 3 لنز منتشر کرده است.

وان لیکس ضمن انتشار این تصاویر اعلام کرده که دوربین پشتی آیفون 11 به صورت مربعی در قسمت پشت قرار می‌گیرد؛ اما لنزها با چینش مثلثی در این مربع قرار خواهند گرفت.

آیفون 11 قرار است بر اساس جدول زمان‌بندی شرکت اپل در سپتامبر 2019 آماده معرفی شود و احتمالاً در نوامبر امسال آماده عرضه به بازار می‌شود. گفتنی است که نام «آیفون 11» دقیقاً نسخه پرچم‌دار تلفن‌های هوشمند اپل اشاره دارد که قرار است در سپتامبر 2019 آماده معرفی شود و هنوز نام دقیق این محصول از طرف اپل مشخص نشده است. بر این اساس وب سایت‌ها و افراد فعال در زمینه انتشار شایعات محصولات اپل فعلاً از عنوان آیفون 11 برای اشاره این محصول استفاده می‌کند.

شرکت اپل به احتمال زیاد تصمیم دارد تا در جریان رویداد سپتامبر 2019 خود به‌منظور رقابت هر چه بیشتر با شرکت‌های سامسونگ و هواوی، نسخه پرچم‌دار آیفون‌های خودش را با دوربین سه لنز آماده معرفی کند.

این دوربین به همراه سه لنز و یک چراغ آماده عرضه می‌شود که علاوه بر کارکرد چراغ قوه می‌تواند به عنوان فلاش دوربین نیز مورد استفاده قرار گیرد. وان لیکس هنوز اطلاعات دقیقی از دلیل اپل برای طراحی و چینش مثلثی لنزهای دوربین آیفون‌های جدید ارائه نداده است.

علاوه بر این هنوز معلوم نیست که اپل تصمیم دارد تا با استفاده از لنزهای سه گانه چه قابلیتی را در سیستم عکاسی آیفون‌های جدید مورد استفاده قرار دهد. گفتنی است که اولین شایعات در مورد تلاش اپل برای تولید آیفون با سه لنز در روزهای ابتدایی معرفی گوشی P20 هواوی منتشر شده بود که حالا جدی‌تر شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420