لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل رسماً پروژه ایرپاور را کنسل کرد

اپل رسماً پروژه ایرپاور را کنسل کرد

شرکت اپل شب گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که پروژه تولید و عرضه ایرپاور را کنسل کرده است و تصمیمی برای عرضه این محصول به بازار ندارد.

بر اساس گزارش منتشر شده در وب سایت TechCrunch شرکت اپل طی بیانیه‌ای اعلام کرده که پس از تلاش‌های زیاد به این نتیجه رسیده است که در تولید ایرپاور نمی‌تواند به استانداردهای مورد نظر و قابل توجه برسد و به همین دلیل پروژه توسعه آن را متوقف کرده است. اپل در بیانیه خود از آن دسته از مشتریانی که منتظر عرضه این محصول به بازار بودند عذرخواهی کرده است و اعلام کرده این شرکت تلاش می‌کند تا در آینده تجربه کاربری بهتری را برای شارژ وایرلس دستگاه‌های هوشمند را به کاربران ارائه دهد.

دن ریکو به عنوان نایب رئیس بخش توسعه محصولات سخت افزاری اپل به صورت رسمی از کاربران بابت عدم توسعه ایرپاور عذرخواهی کرده است و اعلام کرده که این شرکت تمایلی به ادامه پروژه توسعه این محصول ندارد.

ایرپاور شارژر بی‌سیم اختصاصی شرکت اپل بود که در جریان رویداد 12 سپتامبر 2017 در کنار آیفون X و آیفون 8 و 8 پلاس آماده معرفی شد و قرار بود در سال 2018 آماده عرضه به بازار شود. با این حال اپل پس از گذشت حدود 4 ماه از سال 2018 نتوانست این محصول را به بازار عرضه کند و در نهایت در روزهای پایانی ماه مارس 2019 اعلام کرده که پروژه ساخت و عرضه این محصول متوقف شده است.

اپل اعلام کرده که دلیل توقف توسعه این محصول به مشکلات نرم‌افزاری و سخت افزاری و چالش‌های مربوط به ساخت این محصول با استانداردها و کیفیت قابل توجه شرکت اپل مربوط می‌شود که در نهایت باعث تأخیر و توقف پروژه توسعه آن شد.

ایرپاور قرار بود به صورت هوشمند بتواند یک آیفون، یک اپل واچ و یک ایرپاد را به صورت بی‌سیم شارژ کند. بسیاری از تحلیلگران بر این باور بودند که اپل پس از معرفی ایرپاد نسل 2 تصمیم به رونمایی از این محصول در بازار می‌گیرد که در نهایت تصمیم به توقف پروژه آن کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420