لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین بتای آی او اس 12.3 آماده عرضه شد

اولین بتای آی او اس 12.3 آماده عرضه شد

شرکت اپل تنها دو روز پس از عرضه نسخه نهایی آی او اس 12.2 اقدام عرضه اولین بتای آی او اس 12.3 کرده است.

آی او اس 12.3 که در حال حاضر در مرحله تست و بررسی قرار دارد، تنها برای توسعه دهندگانی که اکانت 99 دلاری اپل را خریداری کرده‌اند آماده عرضه شده است.

بر این اساس کاربرانی که اقدام به پرداخت و خرید حساب توسعه دهندگان را با قیمت 99 دلار کرده‌اند می‌توانند از همین حالا این به روز رسانی را برای دستگاه‌های خود دریافت کرده و به همراه کیت توسعه دهندگان قابلیت‌های آن را تست کنند و اپلیکیشن‌های در دست توسعه خود را برای این نسخه سازگارتر کنند.

گفتنی است که این آپدیت همانند دیگر به روز رسانی‌های سیستم عامل آی او اس به صورت OTA ارائه شده است و کاربران برای نصب آن نیازی به اتصال آیفون و آیپد به کامپیوترهای دسکتاپ ندارند.

شرکت اپل هنوز در توسعه این به روز رسانی هیچ تغییرات قابل توجهی را ارائه نداده است با این حال اپل در آینده نزدیک ممکن است قابلیت‌های خاصی را به آن اضافه کند. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که این به روز رسانی در نهایت تا دو ماه دیگر آماده عرضه به کاربران شده و اپل به صورت رسمی تا آی او اس 12.4 روند توسعه این نسخه را ادامه می‌دهد. اپل احتمالاً تصمیم دارد تا پس از آی او اس 12.4 فرایند توسعه زیر شاخه‌های آی او اس 12 را متوقف کرده و آی او اس 13 را به کاربران ارائه دهد.

بررسی‌های اولیه از این نسخه نشان می‌دهد که اپلیکیشن TV در آی او اس و همچنین امکانات اتصال به اپل تی وی با استفاده آیفون و آیپد به‌طور کامل تغییر کرده است و این شرکت در آینده نزدیک تصمیم به ارائه سرویس اپل تی وی پلاس با استفاده از این نسخه در دستگاه‌های همراه خود را دارد. گفتنی است که اپل تی وی پلاس سرویس نرم افزاری اپل برای پخش محتوای دیجیتالی است که به تازگی معرفی شده است و در آینده آماده عرضه به کاربران خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420