لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل بابت مشکلات کیبورد مک بوک 2018 عذرخواهی کرد

اپل بابت مشکلات کیبورد مک بوک 2018 عذرخواهی کرد

سال گذشته بود که شرکت اپل برای رفع مشکلات مربوط به طراحی پروانه‌ای کیبورد مک بوک‌ها اقدام به تعبیه یک لایه سیلیکونی در زیر دکمه‌های مک بوک پرو 2018 و مک بوک ایر 2018 کرد؛ اما حالا این شرکت اعتراف کرده که نسل سوم کیبوردهای پروانه‌ای نیز برای رفع این مشکل کافی نبوده است و به همین دلیل کاربران همچنان با مشکلات زیادی مواجه هستند.

بررسی‌های انجام شده از کاربران مک بوک‌های 2016 به بعد حاکی از آن است که کیبورد با طراحی پروانه‌ای که در برخی از این محصولات به کار گرفته است باعث مشکلات بسیار زیادی در میان کاربران می‌شود. نفوذ گرد و غبار و ذرات ریز در بخش پایینی دکمه‌ها باعث می‌شود تا دکمه مک بوک پرو 2016 به بعد پس از مدتی کوتاه استفاده دیگر قابل کارکرد به شکل حالت اولیه نباشند.گفتنی است که طراحی پروانه‌ای تا پیش از این در اواسط سال 2015 میلادی در مک بوک 12 اینچی نیز مورد استفاده قرار گرفته بود.

این مشکل در حالی در میان کاربران مک بوک‌ها شایع شده است که بسیاری از کاربران حتی دسترسی به اپل استورهای رسمی برای دریافت خدمات تعمیرات دستگاه‌ها را ندارند که عملاً استفاده از دستگاه‌های آن‌ها مختل خواهد شد.

«جوان استرن» یکی از سخنگویان بخش پشتیبانی محصولات اپل و خدمات پس از فروش آن‌ها به تازگی دز مصاحبه خود با وال استریت ژورنال اعلام کرده که شرکت اپل از مشکلات کاربران برای استفاده از کامپیوترهای مک و معایب طراحی پروانه‌ای کیبورد مک بوک‌ها آگاه است و بابت این مسئله از کاربران عذرخواهی کرده است. وی البته تأکید که عرضه طراحی نسل سوم کیبوردهای پروانه‌ای در مک بوک ایر و مک بوک پرو 2018 باعث شده تا تعداد کاربرانی که با این مشکل مواجه هستند بسیار کم شود با این حال مشکلات یاد شده همچنان وجود دارد و به همین دلیل تیم خدمات پس از فروش اپل ابراز تأسف کرده است.

اپل احتمالاً تصمیم دارد تا در طراحی مک بوک‌های جدید که در سال 2019 میلادی به بازار میایند این مشکل را برطرف کند و از طراحی متفاوتی استفاده کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420