لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت الکتروکاردیوگرام برای اپل واچ سری 4 با پارت نامبر هنگ‌کنگ و اروپا عرضه شد

قابلیت الکتروکاردیوگرام برای اپل واچ سری 4 با پارت نامبر هنگ‌کنگ و اروپا عرضه شد

شرکت اپل از روز گذشته در کنار عرضه واچ او اس 5.2، امکان دسترسی به قابلیت الکتروکاردیوگرام را برای کاربران اپل واچ سری 4 با پارت نامبر هنگ‌کنگ و اروپا نیز ارائه داده است.

تا پیش از این و مشخصاً از زمان عرضه اپل واچ سری 4 تا کنون اپل قابلیت دسترسی به قابلیت الکتروکاردیوگرام را تنها برای کاربران آمریکایی ارائه داده بود. بر این اساس تنها اپل واچ‌های سری 4 با پارت نامبر LL/A امکان دسترسی به قابلیت الکتروکاردیوگرام را داشتند و دستگاه‌های ارائه شده با پارت نامبرهای دیگر امکان دسترسی به این قابلیت را نداشتند.

اپل اعلام کرده بود که این محدودیت به صورت مشخص به اخذ مجوزهای لازم برای ارائه قابلیت‌های ثبت نوار قلب از طرف سازمان‌های دولتی مربوط بوده است. اپل از همان ابتدای عرضه اپل واچ سری 4 اقدام به دریافت مجوز ارائه این قابلیت از طرف FDA یا همان سازمان غذا و داروی آمریکا کرده بود.

در این میان کاربران اپل واچ سری 4 با پارت نامبر اروپایی و هنگ‌کنگی (ZP/A) از این پس می‌توانند به صورت مشابه با دستگاه‌های پارت LL/A اقدام به استفاده از این قابلیت کنند.

گفتنی است که اپل واچ سری 4 با پارت نامبرهای مختلف از لحاظ کیفیت ساخت و قابلیت‌های سخت افزاری ارائه شده به کاربران هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و تنها تفاوت آن‌ها در مسدود بودن قابلیت ثبت الکتروکاردیوگرام به صورت نرم افزاری بود که حالا این محدودیت نیز برطرف شده است و حالا کاربران پارت نامبرهای مختلف اپل واچ سری 4 می‌توانند از این قابلیت به صورت بهینه استفاده کنند.

گفتنی است که کاربران اپل واچ سری 4 با پارت نامبرهای غیر LL/A برای دسترسی به این قابلیت باید دستگاه خود را به واچ او اس 5.2 که به تازگی از طرف منابع رسمی اپل آماده عرضه شده است آپدیت کنند. برای این کار کاربران می‌توانند در آیفون خود به بخش General > Software Update مراجعه کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373