لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کلکسیون بهاری قاب‌های آیفون و بند اپل واچ آماده عرضه شد

کلکسیون بهاری قاب‌های آیفون و بند اپل واچ آماده عرضه شد

 

شرکت اپل با شروع فصل بهار اقدام به ارائه کلکسیون بهاری قاب آیفون‌ها و بندهای اپل واچ کرده است. کاربران می‌توانند از طریق اپل استورهای رسمی این قاب‌ها را خریداری کنند و آن‌ها را روی دستگاه‌های اصلی خود مورد استفاده قرار دهند.

این کلکسیون شامل قاب آیفون XS و XS Max بارنگ‌های Spearmint، Papaya و Delft Blue می‌شود.

 

علاوه بر این اپل پاور کیس سیلیکونی آیفون XS را نیز بارنگ صورتی آماده عرضه کرده است. این پاور کیس تا پیش از این تنها بارنگ سفید و مشکی آماده عرضه شده بود که حالا بارنگ پینک سند نیز آماده عرضه شده است که برای آیفون‌های جدید بارنگ طلایی بسیار مناسب خواهد بود.

 

اپل همچنین قاب چرمی آیفون XS وXS Max را بارنگ‌های مختلف آماده عرضه کرده است. این قاب چرمی به صورت عادی و در حالت فولیو آماده عرضه شده است و در اپل استورهای رسمی قابل خریداری است.

 

 

علاوه بر این، بندهای اسپرت اپل واچ سری 4 نیز در دو سایز 40 و 44 میلی متری بارنگ‌های یاد شده آماده عرضه شده‌اند. در حقیقت کاربران می‌توانند با استفاده از این کلکسیون جدید قاب آیفون و اپل واچ خود را ست کرده و از استفاده یک شکل و یک رنگ آن‌ها لذت ببرند.

اپل دو مدل دیگر از بندهای اپل واچ را از نوع اسپرت لوپ و نایکی پلاس را نیز بارنگ‌های مشابه آماده عرضه کرده است که به زودی آماده عرضه در فروشگاه دیگر نیز می‌شوند.

 

گفتنی است که این محصولات جانبی در اپل استورهای رسمی آماده عرضه شده‌اند و در آینده نزدیک قرار است به صورت عمومی در عامل‌های فروش مجاز محصولات شرکت اپل نیز آماده عرضه شوند. بنابراین کاربران ایرانی نیز تا هفته‌های آینده می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420