لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی ویدیویی ایرپاد نسل 2

بررسی ویدیویی ایرپاد نسل 2

 تنها چند روز از معرفی ایرپاد نسل 2 توسط شرکت اپل می‌گذرد و حالا این محصول در اپل استورهای سراسر جهان آماده عرضه به بازار شده است.

در این میان، بسیاری از کاربران وب سایت‌های تخصصی فعال درزمینهٔ بررسی محصولات شرکت اپل و دیگر محصولات الکترونیکی اقدام به انتشار تصاویر ویدیوهای مختلف از این محصول کرده‌اند و قابلیت‌های آن را مورد بررسی قرار داده‌اند.

بررسی‌های جدید حاکی از آن است که ایرپاد نسل 2 از لحاظ ابعاد تغییر قابل توجهی نسبت به نسل قبلی نکرده است و با همان سایز آماده عرضه به بازار شده است.

تنها تفاوتی که در ظاهر ایرپاد نسل 2 می‌توان شاهد بود مربوط به تغییر جایگاه چراغ نشانگر آن مربوط می‌شود. کیس ایرپاد نسل 2 که دارای سیستم شارژ بی‌سیم است دیگر همانند نسل قبلی در قسمت پشتی چراغ ندارد بلکه این چراغ به قسمت جلویی انتقال پیدا کرده است و کاربران از این پس می‌توانند از این طریق متصل بودن آن به دستگاه‌های دیگر را مشاهده کنند.

البته باید گفت که ایرپاد نسل 2 که از سیستم شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند با همان طراحی سابق آماده عرضه شده است و چراغ نشانگر آن در همان قسمت پشتی قرار گرفته است.

در بررسی‌هایی که وب سایت macrumors از ایرپاد نسل 2 انجام داده مشخص شده است که این محصول دارای زمان تأخیر یا همان Latency کمتری نسبت به نسخه قبلی است و به همین دلیل می‌تواند برای تماشای فیلم‌ها و اجرای بازی‌های ویدیویی در دستگاه‌های مختلف بهتر باشد.

ایرپاد نسل 2 دارای سیستم شارژ بی‌سیم مبتنی بر استاندارد Qi است و به همین دلیل می‌توان آن را با تمامی شارژرهای استاندارد بی‌سیم آن را شارژ کند. گفتنی است که این تمامی تغییرات اعمال شده در ایرپاد جدید شامل موارد فوق می‌شود و اپل هیچ قابلیت جدیدی را به این محصول اضافه نکرده است. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420