لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کیفیت صدای ایرپاد 2 از نسل اول بهتر است

کیفیت صدای ایرپاد 2 از نسل اول بهتر است

 بررسی کاربران حاکی از آن است که کیفیت صدای ایرپاد 2 از نسل اول بسیار بهتر است.

ایرپاد 2به تازگی از طرف اپل در وب سایت رسمی این شرکت رونمایی شده است و از روز گذشته در اپل استورهای رسمی آماده عرضه به بازار شده است. کاربرانی که به تازگی ایرپاد 2 را خریداری کرده‌ و اقدام به انتشار تجربه استفاده از آن در شبکه‌های اجتماعی کرده‌اند، بر این ادعا هستند که نسل دوم هندزفری بی‌سیم شرکت اپل کیفیت صدای بسیار بهتری نسبت به نسل اول دارد.

برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که برای مقایسه کیفیت صدای ایرپاد 2 با نسل اول اقدام به پخش آهنگی از گروه Daft Punk کرده‌اند که طی آن مشخص شده که کیفیت صدای نسل دوم این محصول نسبت به نسل اول بسیار بهتر و واضح‌تر است. گفتنی است که تا پیش از این آهنگ‌های Daft Punk برای تست بسیاری از هندزفری‌ها و اسپیکرهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گرفت که دارای صدای زیر و بم مختلف است و برای این کار بسیار مناسب است.

بر این اساس مشخص شده است که کیفیت صدای ایرپاد 2 برای پخش صدای موسیقی‌ها بسیار بهتر از نسل اول است. برخی از کاربران نیز اعلام کرده‌اند که ایرپاد 2 حتی کیفیت صدای بهتری نسبت به هندزفری‌های بلوتوثی اصلی تولید شده توسط شرکت جبرا دارد.

این در حالی است که اپل در توضیح و معرفی قابلیت‌های ایرپاد 2 تنها در مورد مدت زمان شارژ و باتری این محصول سخن به میان آورده بود و از طرف دیگر قابلیت شارژ بی‌سیم را نیز به آن اضافه کرده بود. در این میان مشخص شده است که اپل در توسعه و طراحی ایرپاد 2 علاوه بر سیستم شارژ رسانی و باتری با ظرفیت‌تر کیفیت صدای در حال پخش برای موسیقی‌ها را نیز بهینه‌تر کرده است تا از آن طریق کاربران بتوانند به موسیقی‌ها به صورت باکیفیت‌تر دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420