لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جمع‌بندی کنفرانس 5 فروردین اپل

جمع‌بندی کنفرانس 5 فروردین اپل

شرکت اپل اولین کنفرانس خود در سال 2019 میلادی را در روز گذشته برگزار کرد و طی آن از محصولات دیجیتالی خود رونمایی کرد.

این کنفرانس با تمرکز تمام بر معرفی محصولات دیجیتالی برگزار شده بود و اپل هیچ محصول فیزیکی و سخت افزاری را در طی آن رونمایی نکرد. بسیاری از محصولات سخت افزاری جدید اپل پیش از برگزاری این رویداد و بدون رونمایی در مراسمی خاص در وب سایت اپل آماده معرفی شدند. این محصولات فیزیکی شامل آیپد ایر 2019، آیپد مینی 5 و ایرپاد 2 بودند که با قابلیت شارژ بی‌سیم آماده تولید و عرضه شده بود.

اپل در جریان این رویداد از 4 محصول نرم افزاری اصلی رونمایی کرد که شامل موارد زیر می‌شود: 

معرفی سرویس ویدیویی اپل تی وی پلاس

شرکت اپل در جریان رویداد شب گذشته خود از سرویس اپل تی وی پلاس به عنوان یک سرویس جدید رونمایی کرد. این سرویس همانند نتفلیکس و Hulu محتوای ویدیویی مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که طی آن کاربران می‌توانند به صورت بهینه به فیلم‌ها و سریال‌های مختلف دسترسی داشته باشند. 

معرفی سرویس اجرای بازی Apple Arcade

 

اپل آرکید یک سرویس کراس پلتفرم برای اجرای بازی‌های ویدیویی است که می‌تواند به بیش از 100 بازی ارائه شده در سیستم عامل آی او اس دسترسی داشته باشد. این بازی‌ها توسط شرکت‌هایی نظیر دیزنی، سگا، لگو، کارتون نتورک، کنامی و غیره تولید شده‌اند که در بیش از 150 کشور جهان قابل دسترسی و استفاده خواهند بود. اپل اعلام کرده که با استفاده از خرید اشتراک این سرویس کاربران می‌توانند به صورت مستقیم به این بازی‌ها دسترسی داشته باشند و به صورت بهینه از آن‌ها استفاده کنند. گفتنی است که اپل هنوز هزینه اشتراک این سرویس را مشخص نکرده است.

معرفی کارت اعتباری اپل

  پس از عرضه سرویس Apple Pay شرکت اپل اقدام به ساخت و تولید یک یک کارت اعتباری خاص کرده است. این کارت اعتباری نتیجه همکاری شرکت اپل با مؤسسه مالی گلدمن ساکس است. کاربران می‌توانند با تهیه این کارت اعتباری از طریق تلفن‌های هوشمند آیفون، اقدام به پرداخت‌های مختلف در سرویس Apple Pay کرده و وظیفه تمام پرداخت‌های دیجیتالی خود را بر عهده این سرویس بگذارند. علاوه بر این کاربران می‌توانند به کارت اعتباری فیزیکی دسترسی داشته باشند که در آن هیچ یک از اطلاعات امنیتی کارت نظیر CVV و شماره 16 رقمی مشخص نیست.

معرفی سرویس اپل نیوز پلاس

اپل نیوز پلاس در حقیقت نتیجه تصاحب سرویس مجله‌های اینترنت تکسچر توسط شرکت اپل است. کاربران با استفاده از این سرویس می‌توانند مجله‌های اینترنتی را پس از تهیه اشتراک 9.99 دلاری اپل خریداری کرده و آن‌ها را به صورت سریع دریافت و مطالعه کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420