لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت ECG به اپل واچ سری 4 با پارت نامبر انگلستان و اروپا میاید

قابلیت ECG به اپل واچ سری 4 با پارت نامبر انگلستان و اروپا میاید

 بررسی‌های انجام شده از سورس کدهای آی او اس 12.2 حاکی از آن است که شرکت اپل در توسعه واچ او اس 5.2 تصمیم به ارائه قابلیت ECG به اپل واچ‌های سری 4 با پارت نامبر انگلستان و اروپا دارد.

تا پیش از این شرکت اپل قابلیت ECG را تنها برای کاربران آمریکایی آماده عرضه کرده بود. بر این اساس تنها اپل واچ سری 4 با پارت نامبر آمریکا (LL/A) امکان دسترسی به این قابلیت را داشتند. دلیل این مسئله به دریافت مجوزهای لازم از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) مربوط می‌شد. بر این اساس اپل تا زمان دریافت مجوزهای لازم از سازمان دولتی کشورهای دیگر این قابلیت را به دیگر کاربران ارائه نداده بود.

اپل در زمان معرفی از قابلیت ECG قول داده بود که با همکاری سازمان‌های بهداشتی دولتی دیگر تصمیم به ارائه این قابلیت به کاربران سراسر جهان دارد و رفته‌رفته ECG روی تمامی سری‌های اپل واچ قابل استفاده خواهد بود.

گفتنی است که این قابلیت به کاربران اپل واچ سری 4 با پارت نامبر انگلستان (B/A) و دیگر کشورهای اروپایی آماده عرضه می‌شود. کشورهای اروپایی که در این فاز مجهز به این قابلیت می‌شود شامل کشورهای عضو اتحادیه اروپا هستند و ممکن است کشورهایی که عضو این اتحادیه نیستند باکمی تأخیر بتوانند از این قابلیت استفاده کنند.

شایان ذکر است که تمامی اپل واچ‌های سری 4 با تمامی پارت نامبرها از لحاظ سخت افزاری امکان ردیابی و ثبت نوار قلب را دارند با این حال شرکت اپل امکان دسترسی به این قابلیت را به صورت نرم افزاری محدود کرده است و تا زمان دریافت مجوزهای لازم از سازمان‌های دولتی منتظر باقی‌مانده است.

قابلیت ECG می‌تواند با دقتی نسبی اقدام به ثبت نوار قلب کاربران کند و آن را به صورت یک فایل پی دی اف آماده عرضه به کاربران و پزشک‌های متخصص کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420