لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرویس ویدیویی اپل با عنوان اپل تی وی پلاس معرفی شد

سرویس ویدیویی اپل با عنوان اپل تی وی پلاس معرفی شد

 شرکت اپل شب گذشته در جریان اولی کنفرانس خود در سال 2019 میلادی و سال 1398 شمسی از سرویس ویدیویی خود با عنوان اپل تی وی پلاس رونمایی کرد.

این کنفرانس که در سالن آمفی‌تئاتر استیو جابز واقع در اپل پارک کالیفرنیا برگزار شده بود، شاهد رونمایی یکی از مهم‌ترین سرویس‌های دیجیتالی شرکت اپل در سال‌های گذشته بوده است. اپل تی وی پلاس به عنوان یک سرویس محتوای دیجیتالی شباهت زیادی به اپل موزیک دارد با این تفاوت که همانند نتفلیکس و Hulu برای پخش محتوای ویدیویی نظیر فیلم‌ها، سریال‌ها و مستندها آماده عرضه به کاربران شده است.

اپل تی وی پلاس علاوه بر ارائه محتوای ویدیویی مختلف که توسط شرکت‌ها و استودیوهای متنوع آماده عرضه شده است؛ شامل محتوای اختصاصی شرکت اپل نیز می‌شود. این محتوا از سال 2017 طی همکاری شرکت اپل با افرادی سرشناس در صنعت سینِما نظیر استیون اسپیلبرگ، جنیفر آنیستون، اپرا وینفری، جیسون موموآ و جی جی آبرامبز ساخته شده‌اند.

ادی کیو مدیر بخش بازاریابی محصولات دیجیتالی اپل در جریان معرفی سرویس اپل تی وی پلاس اعلام کرد که اپل با ارائه این سرویس محتوایی تلاش دارد تا به تمامی افرادی که پشت و روبروی صحنه فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی کار می‌کنند، کمک کند تا به‌صورت سریع‌تر محتوای خود را از طریق بستر اینترنت به مخاطبان ارائه دهند.

اپل اعلام کرده که این سرویس قرار است از پاییز 2019 آماده عرضه در میان کاربران شود و آن‌ها می‌توانند از آن طریق فیلم‌ها و سریال‌ها را از طریق بستر اینترنت دریافت کنند. گفتنی است که شرکت اپل در جریان رویداد شب گذشته خود هیچ اطلاعاتی در مورد نحوه قیمت گذاری این سرویس ارائه نداده است و تنها اعلام کرده که هزینه اشتراک این سرویس در پاییز مشخص خواهد شد.

با این حال باید در نظر داشت که کاربران برای خرید اشتراک و مشاهده محتوای ارائه شده در این سرویس در آینده می‌توانند با خرید گیفت کارت و شارژ اپل آیدی به آن دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420