لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تنها 8 ساعت تا رویداد جدید اپل باقی‌مانده است

تنها 8 ساعت تا رویداد جدید اپل باقی‌مانده است

 بر اساس برنامه زمان‌بندی، شرکت اپل تصمیم دارد تا در روز 5 فروردین 1398 معادل بیست و پنجم مارس 2019 اولین رویداد خود در سال جدید را در سالن استیو جابز برگزار کند و از آن طریق محصولات جدید خود را آماده معرفی کند.

این رویداد قرار است در سال 10 صبح به وقت کوپرتینو در مقر جدید شرکت اپل برگزار شود. تا پیش از این بررسی‌های منتشر شده حاکی از آن بود که شرکت اپل در جریان این رویداد دست کم از 4 محصول سخت افزاری رونمایی می‌کند. این محصولات شامل آیپد ایر 2019، آیپد مینی 5، ایرپاد 2 و آیپاد تاچ نسل هفت می‌شدند که در حال حاضر سه محصول از این مجموعه پیش از برگزاری رویداد آماده معرفی در وب سایت شرکت اپل شده‌اند.

بررسی‌های پیشین حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا این رویداد را به طور کامل به سرویس‌های دیجیتالی خود اختصاص دهد. عبارت It’s Show Time در دعوت‌نامه این رویداد نشان می‌دهد که اپل تمرکز ویژه‌ای برای رونمایی از سرویس جدید خود برای پخش محتوای ویدیویی کرده است و به‌احتمال زیاد این سرویس را در آینده نزدیک آماده عرضه به کاربران سراسر جهان می‌کند.

تا پیش از این نیز برخی از بررسی‌ها حاکی از آن بودند که شرکت اپل تصمیم دارد تا در جریان رویداد جدید خود از سرویس ویدیویی خود رونمایی کند و در بازه دو هفته ابتدایی ماه آوریل آن را به کاربران ارائه دهد.

برخی دیگر از منابع خبر نیز از تلاش اپل برای رونمایی از آیپاد نسل هفتم در جریان این رویداد حکایت داشته‌اند. گفتنی است که این محصول قرار است به عنوان یک ابزار برای اجرای بازی‌های ویدیویی به صورت همراه آماده معرفی شود و اپل تصمیمی برای معرفی آیپاد نسل هفتم به عنوان یک ابزار برای پخش موسیقی را ندارد. بر این اساس می‌توان امیدوار بود که اپل در جریان این رویداد از سرویس دیجیتالی خود برای پخش بازی‌های ویدیویی نیز رونمایی کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420