لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرویس ویدیویی اپل با قیمت 9.99 دلار به صورت ماهانه ارائه می‌شود

سرویس ویدیویی اپل با قیمت 9.99 دلار به صورت ماهانه ارائه می‌شود

 بررسی‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا سرویس محتوای ویدیویی خود را از ماه آینده آماده عرضه به کاربران کند. سرویس ویدیوی اپل قرار است با قیمت 9.99 دلار آماده عرضه به کاربران شود.

خبرگزاری وال استریت ژورنال در گزارش اخیر خود اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا سرویس دیجیتالی خود را هم قیمت با سرویس اپل موزیک در اختیار کاربران قرار دهد و از آن طریق به کاربران امکان دسترسی به فیلم‌ها و سریال‌های مختلف را ارائه دهد.

اپل تا به امروز توانسته امان رایزنی با شرکت‌هایی نظیر اچ بی او برای ارائه محتوای ویدیویی به نتیجه رسیده است. بر این اساس فیلم‌ها و سریال‌های ارائه شده در شبکه شوتایم، اچ بی او، استارز و Ruko برای پخش به کاربران این سرویس آماده عرضه شده است. وال استریت ژورنال اعلام کرده که این شرکت همچنین تصمیم دارد تا در کنار ارائه محتوای ویدیویی امکان استفاده از بازی‌های ویدیویی به صورت آنلاین را نیز به کاربران ارائه دهد. بر این اساس کاربران با 10 دلار به صورت ماهانه خواهند توانست به بازی‌های ویدیویی نیز دسترسی داشته باشند.

اپل تصمیم دارد تا در جریان کنفرانس امشب خود علاوه بر رونمایی از سرویس محتوای ویدیویی خود اقدام به ارائه سرویسی مشابه با گیم سنتر قدیم و آستین را به کاربران ارائه دهد.

این سرویس‌ها هر یک قرار است به صورت جداگانه در اختیار کاربران قرار گیرد. این سرویس علاوه بر پخش محتوای ویدیویی دیگر شرکت‌ها و شبکه‌ها، قرار است محتوای اختصاصی شرکت اپل را نیز آماده عرضه کند. اپل از سال 2017 با همکاری با شرکت‌های مختلف اقدام به توسعه و عرضه محتوای ویدیوی اختصاصی با افرادی سرشناس نظیر جی جی آبرامز کرد که قرار است در سرویس جدید آماده عرضه به کاربران شود.

گفتنی است که این سرویس نه تنها در دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت اپل بلکه در دستگاه‌های قابل پشتیبانی از ایرپلی 2 نیز قابل دسترسی خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420