لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپاد جدید با تراشه H1 و با عمر باتری بیشتر رونمایی شد

ایرپاد جدید با تراشه H1 و با عمر باتری بیشتر رونمایی شد

شرکت اپل یک روز پس از رونمایی از آیپد ایر 7 و آیپد مینی 5 از ایرپاد جدید باقابلیت‌های ویژه و منحصر به فرد رونمایی کرد.

ایرپاد جدید مجهز به تراشه H1 شده است که از آن طریق می‌تواند به صورت لحظه‌ای سیری را از طریق دستورهای صوتی دستیار دیجیتالی سیری را فراخوانی کند. کاربران می‌توانند از طریق این تراشه اقدام به راه اندازی و سیری با استفاده از دستور صوتی Hey Siri کرده و موارد مختلف را از او درخواست کنند.

علاوه بر ارائه قابلیت فعال سازی سیری، اپل تا 50 درصد توان شارژ دهی باتری ایرپاد جدید را بیشتری کرده است تا از آن طریق کاربران بتوانند برای مدت زمان بیشتری بدون نیاز به اتصال به شارژر از این هندزفری بلوتوث استفاده کنند.

یکی دیگر از تغییراتی که اپل در تولید و عرضه ایرپاد جدید ارائه داده است مربوط به امکان دسترسی به سیستم شارژ بی‌سیم از آن طریق می‌شود. کاربران با استفاده از ایرپاد جدید می‌توانند به شارژ بی‌سیم دسترسی داشته باشند و کیس ایرپاد را روی پدهای شارژ بی‌سیم قرار دهند و با ظاهر و کاربری خاص‌تر دستگاه‌های خود را شارژ کنند.

اپل در توضیح این محصول اعلام کرده که تراشه H1 تا دو برابر برای اتصال و سوئیچ کردن بین آیفون و دستگاه‌های دیگر نظیر آیپد و مک سریع‌تر شده است و تا 30 درصد تأخیر کمتری در زمان اتصال به دستگاه‌های همراه دارد.

ایرپاد جدید در حالی معرفی شده است که اپل هنوز کنفرانس پنج فروردین خود را برگزار نکرده است و تمامی محصولات فیزیکی و سخت افزاری که قرار بود در جران این رویداد رونمایی شوند را در سکوت خبری کامل در وب سایت رسمی فروشگاه آنلاین خود ارائه داده است.

این محصول در حال حاضر برای پیش‌فروش آماده عرضه شده است و در آینده نزدیک آماده فروش در اپل استورها و عامل‌های فروش مجاز محصولات اپل خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420