لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کنفرانس 5 فروردین اپل با تمرکز بر سرویس ویدیویی برگزار می‌شود

کنفرانس 5 فروردین اپل با تمرکز بر سرویس ویدیویی برگزار می‌شود

 پس از انتشار دعوت‌نامه‌های مربوط به رویداد 5 فروردین اپل، بسیاری از تحلیلگران پیش‌بینی‌های مختلفی را در مورد محصولات معرفی شده در جریان این رویداد را منتشر کردند که حالا مشخص شده که این رویداد با تمرکز بیشتر روی سرویس ویدیویی این شرکت آماده عرضه به بازار می‌شود.

پیش‌بینی‌های گذشته حاکی از آن بود که اپل در جریان این رویداد دو آیپد جدید را به همراه ایرپاد 2 آماده معرفی و عرضه می‌کند. اما حالا اپل در سکوت کامل خبر از دو مدل جدید از آیپدهای خود با عناوین آیپد مینی 5 و آیپد ایر 2019 رونمایی کرده است. همین مسئله مشخص می‌کند که شرکت اپل تصمیمی برای معرفی محصولات سخت افزاری و فیزیکی متعدد در جریان این رویداد را ندارد.

بر این اساس مشخص شده است که شرکت اپل تصمیم به معرفی سرویس ویدیویی خود در جریان این رویداد دارد و احتمالاً زمانی را برای معرفی محصولات سخت افزاری جدید صرف نمی‌کند. با این حال برخی از تحلیلگران همچنان بر این باور هستند که اپل در جریان این رویداد از نسخه دوم هندزفری‌های بی‌سیم خود با عنوان ایرپاد 2 رونمایی می‌کند.

ایرپاد 2 به احتمال زیاد در نیمه اول سال جاری میلادی معرفی و آماده عرضه به بازار می‌شود. این محصول قرار است مجهز به سیستم شارژ بی‌سیم و به همراه امکان فراخوانی دستیار دیجیتالی سیری را خواهد داشت.

در این میان شرکت اپل در دعوت نامه خود از عبارت «it’s Show time» استفاده کرده است که نشان دهنده تلاش این شرکت برای رونمایی از سرویس ویدیویی و نمایش محتوای تصویری دیجیتالی است. بر این اساس می‌توان مطمئن بود که اپل در جریان این رویداد عمده تمرکز خود را روی معرفی و عرضه سرویس محتوای ویدیویی خواهد گذاشت و از آن طریق به کاربران امکان دسترسی به ویدیوهای مختلف را می‌دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420