لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نتفلیکس همکاری با سرویس ویدئویی اپل را رد کرد

نتفلیکس همکاری با سرویس ویدئویی اپل را رد کرد

کنفرانس اپل تا چند روز دیگر برگزار می‌شود که قرار است طی آن سرویس ویدیویی اپل آماده رونمایی و عرضه شود. در این میان مدیر عامل اجرایی نتفلیکس شایعات مربوط به همکاری این سرویس با اپل را تکذیب کرده است.

تا پیش از این شایعاتی در مورد تلاش اپل برای تصاحب نتفلیکس یا همکاری با این سرویس برای توسعه یک سرویس جداگانه منتشر شده بود که حالا مشخص شده است که نتفلیکس تمایلی برای همکاری با شرکت اپل را ندارد.

نتفلیکس به صورت اختصاصی فیلم‌ها و سریال‌هایی خاص را به کاربران خود ارائه می‌دهد که تنها از طریق خرید اشتراک این سرویس قابل دسترسی و تماشا هستند. در این میان، برخی از شایعات حاکی از آن بود که اپل تصمیم دارد تا با رایزنی با مدیران این شرکت امکان ویژه‌ای را برای کاربران سرویس‌های اختصاصی خود ارائه دهد و کاربران بتوانند با خرید اشتراک سرویس اپل به محتوای اختصاصی نتفلیکس نیز دسترسی داشته باشند.

در این میان، مشخص شده است که سرویس نتفلیکس تمایلی برای همکاری با اپل و ارائه محتوای انحصاری خود به این شرکت را ندارد. بر این اساس کاربران سرویس ویدیویی اپل به فیلم‌ها و سریال‌هایی نظیر «خانه پوشالی» دسترسی نخواهند داشت و برای مشاهده این محتویات باید همانند سابق اقدام به خرید سرویس نتفلیکس کنند.

از طرف دیگر شرکت اپل نیز تصمیم دارد تا از طریق ساخت و توسعه محتوای انحصاری نیز تمایل بیشتری از کاربران را برای خرید اشتراک این سرویس جلب کند. اپل از سال 2017 تلاش کرده تا با رایزنی و همکاری با سینماگران و فیلم سازان مختلف اقدام به ساخت محتوای انحصاری کرده بود. این محتوای انحصاری قرار است در آینده نزدیک از طریق سرویس ویدیویی اپل آماده عرضه و پخش در میان کاربران شوند.

گفتنی است که اپل توانسته نظر مدیران شبکه‌های مهمی نظیر اچ بی او و شوتایم را برای پخش محتوای انحصاری آن‌ها در سرویس اختصاصی خود جلب کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420