لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ششمین بتای آی او اس 12.2 آماده عرضه شد

ششمین بتای آی او اس 12.2 آماده عرضه شد

شرکت اپل از روز گذشته و هم‌زمان با‌عرضه آیپد ایر 2019 و آیپد مینی نسل 5 فرایند عرضه ششمین بتای آی او اس 12.2 را نیز آغاز کرده است.

این آپدیت که برای توسعه دهندگان و کاربران به صورت هم‌زمان آماده عرضه شده است از همین حالا از طریق روش‌های قانونی قابل تست و بررسی بوده و توسعه دهندگان می‌توانند آن را برای بررسی سازگاری اپلیکیشن‌های تحت توسعه خود مورد آزمایش قرار دهند. توسعه دهندگانی که حساب 99 دلاری شرکت اپل را خریداری کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به بخش Developer Center اقدام به دانلود و نصب این نسخه به همراه کیت توسعه دهندگان اختصاصی آن کنند.

علاوه بر این، کاربران عادی نیز می‌توانند با مراجعه به وب سایت اپل و با ارائه اپل آیدی خود در صفحه عضویت در برنامه تست کنندگان اپل این نسخه را روی دستگاه‌های خود نصب کرده و قابلیت‌های آن را مورد بررسی قرار دهند.

اپل تصمیم دارد تا پس از رویداد بیست و پنجم مارس اقدام به عرضه نسخه نهایی آی او اس 12.2 به تمامی کاربران آیفون‌ها و آیپدها کند.

مهم‌ترین تغییرات ارائه شده در این نسخه مربوط به بهبود و رفع مشکلات و باگ‌های پیشین آی او اس 12.2 است که حالا با برطرف شدن آن‌ها دستگاه‌های همراه اپل می‌توانند به صورت بهینه‌تر به کار خود ادامه دهند. تفاوت آی او اس 12.2 با نسخه‌های پیشین در اضافه شدن تعدادی از ایموجی‌های جدید، امکان فراخوانی سیری از طریق ایرپاد، سرویس خرید مجله و کنترل محصولات مبتنی بر هوم کیت از طریق رابط کاربری جدید می‌شود.

بر این اساس، ششمین بتای آی او اس 12.2 آخرین نسخه بتای ارائه شده از این سیستم عامل خواهد بود و پس از آن اپل فرایند توسعه نسخه بعدی این سیستم عامل را آغاز می‌کند. بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا هفته آینده و عرضه نسخه نهایی این سیستم عامل صبر کرده و اقدام به نصب نسخه‌های بتا روی آیفون‌ها و آیپدهای خود نکنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420