لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پردازنده آیپد ایر 2019 قدرتی برابر با آیفون ایکس اس مکس دارد

پردازنده آیپد ایر 2019 قدرتی برابر با آیفون ایکس اس مکس دارد

 اپل به تازگی از آیپد مینی 5 و آیپد ایر 2019 در سکوت کامل خبری رونمایی کرده است و حالا مشخص شده است که پردازنده به کار رفته در این محصولات با همان قدرت آیفون ایکس اس مکس به عنوان پرچم‌دار تلفن‌های هوشمند سال 2018 آماده عرضه شده است.

بر این اساس آیپد ایر 2019 توانایی مشابهی با آیفون ایکس اس مکس دارد. تست‌های بنچ مارک انجام شده توسط گیک بنچ حاکی از آن است که آیپد ایر 2019 اپل قدرتی برابر با تلفن هوشمند پرچم‌دار دارد. این مسئله به معنای آن است که سرعت کلاک شده روی پردازنده A12 Bionic در آیپد ایر جدید برابر با 2.49 گیگاهرتز است که به همراه 3 گیگابایت آماده عرضه شده است.

بررسی‌های بیشتر نشان داده است که این آیپد جدید تنها 1 گیگابایت حافظه رم کمتری نسبت به آیپد پرو 11 اینچ دارد و با سه گیگابایت آماده عرضه شده است.

از طرف دیگر حافظه رم آیفون XS و XS Max برابر با 4 گیگابایت بوده و از آیپد ایر 2019 یک گیگابایت بیشتر است. آیپد ایر 2019 به تازگی و مشخصاً از روز گذشته در وب سایت اپل رونمایی شده و قرار است در روزهای آینده آماده عرضه به بازار جهانی شود.

گفتنی است که اپل در توسعه و عرضه آیپد ایر 2019 تلاش کرده تا کاربری و استفاده از این محصول را همانند یک کامپیوتر میان رده قدرتمند افزایش دهد. این دستگاه می‌تواند با رم 3 گیگابایت و تراشه پردازشی اختصاصی اپل می‌تواند به راحتی نرم افزارهای مبتنی بر سیستم عامل آی او اس 12 را در خود اجرا کرده و از پس وظایف کاربری روزمره برآید.

آیپد ایر 2019 از هفته آینده آماده عرضه در بازار جهانی شده و پس از مدتی کوتاه آماده فروش در بازار ایران خواهد شد و کاربران ایرانی می‌توانند آن را خریداری کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373