لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد ایر 2019 با امکان اتصال به اسمارت کیبورد معرفی شد

آیپد ایر 2019 با امکان اتصال به اسمارت کیبورد معرفی شد

 تنها چند روز پیش از برگزاری مراسم 5 فرودین، شرکت اپل در سکوت کامل خبری از آیپد ایر 2019 رونمایی کرد.

آیپد ایر 2019 که تا پیش از این با عنوان آیپد نسل 7 از آن یاد می‌شد جدیدترین تبلت میان رده شرکت اپل است که با شعار «قدرت فقط مختص حرفه‌ای‌ها نیست» آماده عرضه شده است.

آیپد ایر 2019 با یک شگفتی جدید آماده عرضه به بازار شده است. بر این اساس این تبلت جدید با وجود اینکه از سری آیپدهای پرو به حساب نمی‌آید؛ اما می‌تواند از طریق اسمارت کانکتور به کیبورد متصل شده و به صورت یکپارچه و همانند آیپدهای پرو کارهای مختلف نظیر تایپ متن‌ها و طراحی موارد گوناگون را برای کاربران انجام دهد.

شرکت اپل این محصول را به همراه آیپد مینی 5 در وب سایت خود معرفی کرده است و هیچ سروصدای خبری در زمینه عرضه این محصول نکرده است. این شرکت تنها در وب سایت رسمی خود اطلاعات مربوط به آیپدهای جدید را نشان داده و اعلام کرده که عرضه آن‌ها به ژوئن سال جاری میلادی موکول خواهد شد.

آیپد ایر 2019 دارای نمایشگر با سایز 10.5 بوده و با بهبودهای سخت افزاری آماده عرضه شده است.این محصول با قیمت پایه 629 دلار از طرف اپل به فروش می‌رسد و قرار است فروش آن از هفته آینده در اپل استورهای رسمی و عامل‌های فروش مجاز شرکت اپل آغاز شود.

آیپد ایر 2019 نمونه‌ای بارز از تلاش اپل برای عرضه محصولات ارزان‌قیمت‌تر نسبت به دستگاه‌های پرچم‌دار با قابلیت‌های هر چه بیشتر است.

لازم به یادآوری است که تا پیش از این برخی از شایعات اعلام کرده بودند که آیپد نسل 7 قرار است با سیستم احراز هویت فیس آیدی آماده عرضه شود و دکمه هوم از آن حذف می‌شود؛ اما حالا با انتشار تصاویر رسمی این محصول از طرف وب سایت اپل این شایعات تکذیب و رد شده‌اند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373