لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چیدمان مربعی دوربین در آیفون 11 نیز تأیید شد

چیدمان مربعی دوربین در آیفون 11 نیز تأیید شد

 گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا چیدمان مربعی دوربین را در آیفون 11 با سایز 5.8 اینچی نیز مورد استفاده قرار دهد.

تا پیش از این، برخی از تحلیلگران اعلام کرده بودند که شرکت اپل تصمیم به استفاده از این نوع چیدمان لنزها در نسخه جایگزین آیفون ایکس اس مکس استفاده کند؛ اما حالا مشخص شده است که این کمپانی تصمیم به استفاده از این نوع طراحی در آیفون 5.8 اینچی نیز دارد.

تا پیش از این وب سایت ژاپنی Macotakara اعلام کرده بود که اپل دست کم یکی از تلفن‌های هوشمند خود را با دوربین پشتی مجهز به سه لنز و به همراه چیدمان مربعی آماده عرضه می‌کند. اما حالا وب سایت اسلش لیکس نیز در توضیحات اخیر خود اعلام کرده که اپل تصمیم دارد تا دو تلفن هوشمند خود را با دوربین سه لنزه تولید و عرضه کند.

بر این اساس آنچه در حال حاضر با نام آیفون 11 و آیفون 11 مکس (در برخی از منابع آیفون 11 پلاس نیز از آن یاد شده) شناخته می‌شود قرار است مجهز به دوربین سه گانه به همراه چینش مربعی در قسمت پشتی خود باشند. سه لنز این دوربین‌ها به همراه چراغ فلاش قرار است در این مربع قرار گرفته و به فرایند عکاسی این تلفن‌های هوشمند کمک کند.

گفتنی است که شایعات دیگر حاکی از آن است که اپل در تولید و عرضه نسخه جایگزین و جدید آیفون ایکس آر نیز تصمیم به استفاده از دوربین دوگانه دارد. بسیاری از منابع تحلیلی بر این اعتقاد هستند که اپل به دلیل عدم ارائه دوربین دوگانه در آیفون ایکس آر با مشکلات بسیاری در زمینه فروش آیفون‌ها در سال 2018 مواجه شد و بسیاری از کاربران تمایل کمتری برای خرید این محصولات داشتند. بر این اساس اپل تصمیم دارد تا با تعبیه دوربین دوگانه در نسخه جایگزین آیفون ایکس آر این محدودیت را برای کاربران برطرف کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420