لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایکس باکس لایو برای اندروید و آی او اس آماده عرضه شد

ایکس باکس لایو برای اندروید و آی او اس آماده عرضه شد

 کمتر از سه از انتشار خبر تصمیم مایکروسافت برای عرضه سرویس ایکس باکس لایو برای اندروید، آی او اس و نینتندو سوئیچ می‌گذرد که حالا منابع رسمی این شرکت اعلام کرده‌اند که سرویس یاد شده به زودی برای ایکس لایو آماده عرضه می‌شود.

ردموندی‌ها به تازگی در وبلاگ ایکس باکس اعلام کرده‌اند کیت توسعه دهندگان استفاده از سرویس ایکس باکس لایو را در اختیار سازندگان بازی‌ها در آی او اس و اندروید گذاشته‌اند تا از آن طریق کاربران بتوانند به صورت کراس پلتفرم به بازی‌ها دسترسی داشته باشند.

این مسئله به آن معنا است که به زودی اپلیکیشن ایکس باکس لایو برای دستگاه‌های همراه مبتنی بر اندروید و ای او اس آماده عرضه می‌شود. بر این اساس کاربران می‌توانند دستاوردها و امتیازهای خود را به همراه موارد خریداری شده در بازی‌های کراس پلتفرم را در دستگاه‌های مختلف به صورت بهینه آماده استفاده کنند.

بسیاری از بازی‌های ویدیویی امروزه برای دستگاه‌های همراه، کامپیوترهای شخصی و کنسول‌های بازی آماده عرضه شده‌اند و بر این اساس کاربران می‌توانند به صورت بهینه از این سرویس برای دسترسی به بازی‌های مختلف استفاده کنند. در این میان یکی از بزرگ‌ترین محدودیت‌هایی که برای کاربران این نوع بازی‌ها وجود دارد عدم یک سرویس یکپارچه در تمامی دستگاه‌ها به منظور ذخیره سازی اطلاعات کاربر در هر یک از عناوین بازی‌ها است.

بر ای مثال کاربرانی که مواردی خاص را در یک بازی نصب شده در گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید یا آی او اس ذخیره کرده بودند، به صورت یکپارچه امکان دسترسی به این موارد را در نسخه ارائه شده از آن بازی در کنسول ایکس باکس را نداشتند و صرفاً باید یک اکانت خاص را برای بازی می‌ساختند. در این میان مایکروسافت تصمیم دارد تا با ارائه این سرویس یکپارچه به کاربران امکان استفاده از دستگاه‌ها و داشتن تجربه‌ای یکسان در دستگاه‌های مختلف را داشته باشند.

گفتنی است که این سرویس در آینده احتمالاً امکان دسترسی به موارد قابل خرید را از طریق گیفت کارت ایکس باکس لایو در دستگاه‌های اندرویدی و مبتنی بر آی او اس را فراهم می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420