لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دادگاه اپل را برای نقض سه پتنت کوالکام محکوم کرد

دادگاه اپل را برای نقض سه پتنت کوالکام محکوم کرد

نتیجه دادگاه تشکیل شده به منظور بررسی و رسیدگی به پرونده شکایت کوالکام علیه اپل به تازگی منتشر شده که با سر و صدای زیادی در دنیای فناوری همراه شده است.

شرکت کوالکام از ماه گذشته طی پرونده‌ای قانونی از اپل به خاطر نقض سه پتنت در تولید تلفن‌های هوشمند آیفون شکایت کرد و درخواست 31 میلیون دلار به عنوان غرامت کرده بود. کوالکام اعلام کرده بود که اپل با نقض سه پتنت یاد شده و استفاده غیرقانونی از آن‌ها خسارت بسیار زیادی را به این شرکت وارد کرده است و به همین دلیل از دادگاه درخواست دریافت هزینه‌ای مشخص بابت فروش هر یک از آیفون‌های شرکت اپل را کرده بود.

در این میان هیئت‌منصفه این دادگاه در روز جمعه رأی نهایی در مورد فعالیت غیرقانونی شرکت اپل در زمینه استفاده از پتنت‌های کوالکام برای تولید آیفون‌ها را صادر کرد که در نتیجه آن شرکت اپل محکوم به پرداخت 31 میلیون دلار غرامت به شرکت کوالکام شده است.

خبرها در مورد محکوم شدن اپل به پرداخت 31 میلیون دلار به کوالکام در حالی منتشر می‌شود که اپل در پرونده‌ای دیگر کوالکام را به پرداخت 1 میلیارد دلار به دلیل استفاده از پتنت‌هایی دیگر محکوم کرده است.

مبارزه قانونی پیچیده دو شرکت اپل و کوالکام در سال‌های اخیر باعث شده تا بسیاری از سرمایه گذاران هر دو شرکت در زمینه خرید و فروش سهام آن‌ها گمراه شوند و توان اتخاذ تصمیمی مشخص در مورد فعالیت‌های این دو شرکت را نداشته باشند. گفتنی است که مبارزه‌های قانونی دو شرکت یاد شده از سال 2017 شروع شد که طی آن اپل به قیمت گذاری ناعادلانه کوالکام برای فروش قطعات و پتنت‌ها شکایت کرده بود که در نهایت باعث قطع همکاری این دو کمپانی و تولید آیفون X و آیفون 8 به بعد با تراشه‌های اینتل شده بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420