لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه کامپیوترهای مک با پردازنده‌های ARM تأیید شد

عرضه کامپیوترهای مک با پردازنده‌های ARM تأیید شد

 طی چند ماه گذشته خبرهای زیادی در زمینه تلاش اپل برای تولید و عرضه کامپیوترهای مک مبتنی بر پردازنده‌های ARM منتشر شده بود که حالا اطلاعات جدیدی برای تأیید این شایعات فاش شده است.

اخیراً وب سایت Slash Leaks اطلاعاتی در مورد بنچ مارک مک بوک‌های مبتنی بر پردازنده‌های ARM را منتشر کرده است که بر اساس آن می‌توان به این نتیجه رسید که اپل رسماً فرایند توسعه و طراحی این محصولات را آغاز کرده است. در نتایج این تست‌ها همچنین مشخص شده است که مک بوک‌های مبتنی بر پردازنده‌های ARM از لحاظ کاربری و سرعت پردازش بسیار قدرتمند هستند و می‌توانند برای اجرای سیستم عامل مک او اس در کنار نرم افزارهای کاربردی بسیار کارآمد باشند.

وب سایت اسلش لیکس در گزارش جدید خود از محصولی با عنوان APWL2@HmP یاد کرده است و آن را به عنوان محصول جدید شرکت اپل با پردازنده ARM در نظر رفته است. این دستگاه در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیاز 6912 و 24240 را دریافت کرده است. البته نتایج به دست آمده از این تست بسیار غیرعادی و عجیب هستند تا حدی که بسیاری از تحلیلگران در مورد صحت آن‌ها شک کرده‌اند. با این وجود، در صورت صحت داشتن این تست‌ها اپل در حال توسعه یک کامپیوتر قدرتمند معادل با پردازنده‌های 12 هسته‌ای با پردازنده ARM است.

در صورت حقیقت داشتن این شایعات، اپل پروژه توسعه کامپیوترهای مک مبتنی بر پردازنده‌های کم مصرف را به مراحل نهایی خود رسانده است و در آینده نزدیک از این محصولات در بازار جهانی رونمایی می‌کند. علاوه بر این، مشخص شده است که اپل در حال توسعه روش‌هایی جدید برای افزایش بازدهی دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل مک او اس و پردازنده‌های کم مصرف است.

گفتنی است که تا پیش از این خبرهای زیادی در مورد تلاش اپل برای توسعه کامپیوترهای مبتنی بر پردازنده‌های ARM تحت عنوان پروژه Star منتشر شده بد که حالا مشخص شده است که خبر عرضه این محصولات در بازار جهانی جدی‌تر شده است و اپل در آینده این محصولات را آماده عرضه به بازار می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420