لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل علیه اسپاتیفای و آمازون بیانیه صادر کرد

اپل علیه اسپاتیفای و آمازون بیانیه صادر کرد

 تصویب قانونی جدید سازمان حفظ حقوق ناشران به تازگی باعث کشمکش‌های بسیار زیادی میان شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های پخش موسیقی شده است و حالا اپل در واکنش به این رویدادها بیانیه‌ای را علیه اسپاتیفای و آمازون منتشر کرده است.

گزارش‌های پیشین حاکی از بودند که تصویب قانون جدید در زمینه پرداخت حق بیشتر به نویسندگان و سازندگان آهنگ‌ها باعث شده بود تا بسیاری از شرکت‌های فعال در زمینه ارائه موسیقی‌ها به صورت دیجیتالی با مشکلات متعددی مواجه شوند. علاوه بر این، شایعاتی در مورد تلاش اسپاتیفای و آمازون برای شکایت علیه آهنگ سازها نیز منتشر شده بود که با واکنش بسیاری از مدافعان حق کپی رایت مواجه شده بود.

در این میان، شرکت اپل در بیانیه جدید خود با لحنی تند از اسپاتیفای و آمازون انتقاد کرده است. در این بیانیه طولانی، اپل اعلام کرده که اسپاتیفای با ارائه یک سرویس پولی تصمیم دارد تا از تمامی مزایای اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های رایگان سو استفاده کند که همین مسئله باعث شده تا حقوق آهنگ سازان و صاحبان امتیاز پخش موسیقی‌ها از بین برود.

اپل در این بیانیه به فعالیت طولانی مدت خود از سال 2000 میلادی در زمینه عرضه سرویس آیتونز اشاره کرده و اعلام داشته که این شرکت همواری یک از بهترین دوستان آهنگ سازها و هنرمندان بوده است و همیشه توانسته اعتماد کاربران و صاحبان امتیاز پخش موسیقی‌ها را جلب کند. این در حالی است که سرویس‌های دیگر نظیر اسپاتیفای و آمازون پرایم موزیک هنوز نتوانسته‌اند اعتماد بسیاری از آهنگ سازان را به خود جلب کنند و رابطه این سرویس‌ها با آهنگ سازها بر اساس شک و امتحان قابل اعتماد بودن آن‌ها است.

در این میان، اپل اعلام کرده که هنوز تصمیم دارد تا هزینه در نظر گرفته شده بر اساس قانون جدید را به صاحبان امتیاز پخش موسیقی‌ها پرداخت کند تا اپل موزیک به عنوان یک سرویس ایمن و قابل اعتماد برای عرضه و فروش موسیقی‌ها به صورت دیجیتالی در دنیای امروزه شناخته شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420