لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عبارت Privacy matters در تبلیغ جدید آیفون مشاهده شد

عبارت Privacy matters در تبلیغ جدید آیفون مشاهده شد

تنها یک هفته از اقدام اپل برای ثبت دامنه Privacy matters می‌گذرد و حالا مشخص شده است که این کمپانی تصمیم دارد تا با استفاده از این نام، یک کمپین تبلیغاتی بزرگ را برای آیفون‌ها راه بی اندازد.

اپل در تبلیغ جدید آیفون‌ها از عبارت Privacy matters استفاده کرده است تا از آن طریق بتواند اعتماد کاربران در زمینه ایمن بودن این تلفن‌های هوشمند را به دست بیاورد. در ویدیوی تبلیغاتی جدید که کمتر از یک دقیقه زمان دارد، اپل مجموعه‌ای از تصاویر را در مورد تلاش انسان‌ها برای حفظ حریم خصوصی را نشان می‌دهد و به مخاطب خود اعلام می‌کند که انسان‌ها همواره در تلاش هستند تا از طریق روش‌های مختلف حریم شخصی خود را حفظ کنند و از ابزارهای مختلف برای پنهان کردن موارد گوناگون از دیگر افراد استفاده کنند. در پایان این ویدیوی 54 ثانیه‌ای یک آیفون نیز نشان داده می‌شود که با استفاده از قفل‌های امنیتی مختلف از اطلاعات شخصی کاربران خود حفاظت می‌کند و در پایان مخاطب به این نتیجه می‌رسد که آیفون نیز یکی از ابزارهای لازم برای حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از افشای اطلاعات شخصی به افراد دیگر است. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل همیشه در معرفی تلفن‌های هوشمند و دیگر محصولات خود تلاش کرده تا به کاربران ثابت کند که حفظ حریم خصوصی برای توسعه دهندگان این شرکت اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل آیفون‌ها، آیپدها و سری کامپیوترهای مک می‌توانند به صورت کاملاً ایمن در برابر نفوذ هکرها و افراد ناشناس مقابله کنند و اطلاعات کاربران را محافظت کنند.

اپل تا پیش از این نیز در زمینه توسعه و عرضه امکانات امنیتی ویژه تلاش کرده بود. امکاناتی نظیر عدم تعبیه خشاب کارت حافظه در آیفون‌ها، رمز نگاری اطلاعات آیکلاود، ارائه سیستم‌های احراز هویتی نظیر تاچ آیدی و فیس آیدی باعث شده تا کاربران بتوانند به صورت ایمن‌تر از اطلاعات خود در دنیای دیجیتالی حفاظت کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420