لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ اختلال قلبی دو هزار بیمار را تشخیص داده است

اپل واچ اختلال قلبی دو هزار بیمار را تشخیص داده است

 شرکت اپل در نتیجه تحقیق و بررسی‌های خود با همکاری دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد به تازگی اعلام کرده که اپل واچ توانسته اختلال قلبی دو هزار بیمار را تشخیص دهد.

اپل از نوامبر سال 2017 اقدام طی یک همکاری مشترک با دانشگاه استنفورد اقدام به بررسی بسترهای لازم برای بهبود قابلیت‌های تشخیص و ردیابی سلامتی در اپل واچ کرده است که حالا در نتیجه این تحقیقات مشخص شده که ساعت هوشمند اپل به عنوان یک ابزار الکترونیکی همراه توانسته با دقت بالایی اختلالات قلبی و عروقی را در افراد مختلف تشخیص دهد.

اپل اعلام کرده که با ارائه قابلیت ECG یا همان امکان ثبت نوار قلب توانسته به بسیاری از بیماران در زمینه تشخیص زود هنگام مشکلات قلبی کمک کند.

اپل اعلام کرده که در بررسی قابلیت‌های اپل واچ 419093 شرکت کننده اقدام به انتشار اطلاعات مربوط به فعالیت‌های قلبی خود با شرکت اپل و پروژه این کمپانی با دانشگاه استنفورد کرده‌اند که طی آن مشخص شده که نیم درصد شرکت کنندگان که معادل دو هزار نفر می‌شدند با مشکلات مربوط به آریتمی قلب مواجه هستند.

شرکت اپل اعلام کرده که در حال گسترش فعالیت‌های تحقیقاتی خود برای بهبود روند کاربری و استفاده از اپل واچ به عنوان یک ابزار هوشمند مبتنی بر سلامت است و در آینده نزدیک تصمیم دارد تا سری‌های بعدی این ساعت هوشمند را با قابلیت‌های تشخیصی و ردیابی هوشمندانه‌تری آماده عرضه به بازار کند.

گفتنی است که روند کاری برنامه تحقیقاتی اپل در زمینه ردیابی فعالیت‌های قلبی کاربران توسط اپل واچ در طول 8 ماه جمع آوری شده است و طی آن به کاربرانی که با آریتمی قلب مواجه بوده‌اند نوتیفیکیشن‌های اختصاصی برای مراجعه به پزشک و شروع فرایند درمان نشان داده شده است. علاوه بر این تا پیش از این گزارش‌های متعددی در مورد تشخیص زود هنگام بیماری‌ها و اختلالات قلبی از طریق قابلیت‌های سلامتی اپل واچ‌های جدید منتشر شده بود که همگی حاکی از دقت این ساعت هوشمند دارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420