لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چیدمان دوربین آیفون 2019 به شکل مربعی خواهد بود

چیدمان دوربین آیفون 2019 به شکل مربعی خواهد بود

 شایعات منتشر شده از فرایند تولید تلفن‌های هوشمند جدید شرکت اپل حاکی از آن است که چیدمان دوربین آیفون 2019 به شکل مربعی به همراه سه لنز خواهد بود.

وب سایت ژاپنی Mac Otakara در گزارش اخیر خود از طرف شرکت‌های تأمین کننده چینی حاکی از آن است که اپل تصمیم دارد تا دوربین آیفون 2019 را به شکل مربعی و به همراه سه لنز آماده عرضه به بازار کند.

این وب سایت همچنین تصویر رندری از آیفون‌های جدید را به همراه دوربین یاد شده منتشر کرده است و ظاهر پنل پشتی این تلفن هوشمند را نشان داده است.

این خبرگزاری ادعا کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا برای رقابت با شرکت هواوی و سامسونگ، مدل جدید تلفن‌های هوشمند خود را با دوربین سه‌گانه آماده عرضه به بازار کند. بر این اساس پیش‌بینی می‌شود که نسخه جایگزین و جدید آیفون XS Max دارای دوربین سه لنزه به همراه چیدمان مربعی در قسمت پشتی باشد.

این وب سایت با وجود انتشار مطلب یاد شده هیچ اطلاعاتی در زمینه تلاش اپل برای تعبیه این محصول در دو مدل از آیفون‌های 2019 نداده است. بر این اساس هنوز معلوم نیست که آیا نسخه جدید آیفون XS با دوربین سه‌گانه آماده عرضه به بازار می‌شود یا این قابلیت تنها محدود به نسخه 6.5 اینچی آیفون‌ها معرفی شده در سال جاری میلادی خواهد بود.

شایعات یاد شده در مورد دوربین آیفون 2019 در حالی مطرح شده‌اند که اپل تصمیم دارد تا در سال جاری میلادی از سه تلفن هوشمند جدید رونمایی کند. بررسی‌ها حاکی از آن است که نسخه جایگزین آیفون XR در سال 2019 میلادی قرار است مجهز به دوربین دو لنزه شود تا کاربران بیشتری آن را برای خرید آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس ترجیح دهند.

اپل احتمالاً در سپتامبر 2019 در جریان رویدادی خاص از این محصولات رونمایی می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420