لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تاریخ برگزاری WWDC 2019 را مشخص کرد

اپل تاریخ برگزاری WWDC 2019 را مشخص کرد

 شرکت اپل به صورت رسمی تاریخ کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2019 را منتشر کرده است. بر این اساس شرکت اپل تصمیم دارد تا در بازه زمانی سوم تا هفتم ژوئن (سیزدهم تا هفدهم خرداد 1398) برگزار کند.

در جریان این رویداد به احتمال خیلی زیاد، شرکت اپل از آی او اس 13، مک او اس 10.15 و نسخه جدید تی وی او اس و واچ او اس رونمایی کند. اپل هر ساله در جریان کنفرانس تابستانی خود که با عنوان «کنفرانس جهانی توسعه دهندگان» (به اختصار WWDC) نام‌گذاری می‌کند، از محصولات جدید نرم افزاری خود رونمایی می‌کند. گفتنی است که اپل با وجود رونمایی از این محصولات در جریان کنفرانس ژوئن نسخه نهایی آن‌ها را تا پیش از شروع فصل پاییز آماده عرضه به بازار نمی‌کند. بر این اساس کاربران برای دسترسی به آی او اس 13 و مک او اس 10.15 احتمالاً باید تا ماه سپتامبر منتظر باقی بمانند.

یکی از مهم‌ترین و جالب‌توجه‌ترین مسائلی که در مورد این دعوت نامه وجود داشته، مربوط به بنر تبلیغاتی آن است که بسیاری از تحلیلگران در مورد آن نظرهای متفاوتی را مطرح کرده‌اند. بر اساس این نظرات اپل تصمیم دارد تا دز جریان این رویداد تغییرات بسیار زیادی را در سیستم عامل‌ها و نرم افزارهای تولید شده توسط خود ارائه دهد.

در بنر تبلیغاتی این رویداد اپل لوگوی ماشین حساب، اپ استور، زبان برنامه نویسی سوئیفت، سیستم مسیریابی اختصاصی خود، سرویس پخش محتوای دیجیتالی و پیام رسان آی مسیج را در بالای مغز یک ربات به نمایش گذاشته است که باعث شده تا مغز این ربات منفجر شود. همین مسئله باعث شده تا بسیاری از تحلیلگران بر این باور باشند که اپل در جریان این رویداد تصمیم به رونمایی از قابلیت‌هایی ویژه را دارد که باعث بهبود و تغییر روند کاربری دستگاه‌های همراه و دسکتاپ شرکت اپل می‌شوند. گفتنی است که تا پیش از این تصمیم کوک نیز اعلام کرده بود که اپل در سال 2019 با‌عرضه محصولات نرم افزاری بازار را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد و اصطلاحاً گفته بود که «اپل بازار فناوری را می‌ترکاند».

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420