لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایده هوشمندانه اپل برای تأیید رونمایی از سرویس ویدیویی

ایده هوشمندانه اپل برای تأیید رونمایی از سرویس ویدیویی

شرکت اپل به تازگی با استفاده از ایده‌ای هوشمندانه اقدام به تأیید شایعات مربوط به رونمایی از سرویس محتوای ویدیویی خود در جریان رویداد 25 مارس 2019 کرده است.

شرکت اپل در دعوت‌نامه‌های ارسالی برای رویداد 5 فروردین 1398 اقدام به انتشار عبارت «It’s show time» به معنای «وقت نمایش است» کرده که می‌تواند نشانه‌ای از شروع فرایند عرضه محصولات نمایشی و ویدیویی شرکت اپل در میان کاربران باشد.

اپل از سال 2017 فرایند همکاری با بسیاری از شرکت‌ها و فیلم سازان برجسته را شروع کرد تا از آن طریق محتوای دیجیتالی اختصاصی خود را آماده عرضه به بازار کند. با این حال این شرکت تا به امروز برای عرضه محصولات دیجیتالی خود صبر کرده بود. سرویس دیجیتالی اپل برای پخش محتوای ویدیویی قرار است همانند اپل موزیک به کاربران ارائه شود و تنها تفاوت آن با اپل موزیک به عرضه محتوای ویدیویی آن مربوط می‌شود.

اپل تصمیم دارد تا با ارائه این سرویس در میان کاربران اقدام به شروع رقابتی جدید با سرویس‌هایی نظیر نتفلیکس و Hulu کند. بر این اساس این کمپانی تصمیم دارد تا در آینده نزدیک و مشخصاً در آوریل سال جاری میلادی (اواسط فروردین 98) فرایند عرضه این سرویس را به کاربران ارائه کند.

گفتنی است که این سرویس قرار است در تمامی دستگاه‌های شرکت اپل و همچنین دستگاه‌هایی که امکان اجرای سرویس‌های نرم افزاری این کمپانی را دارند قابل اجرا باشد. بر این اساس پیش‌بینی می‌شود که شرکت اپل این سرویس را از طریق نرم‌افزار آیتونز در سیستم عامل ویندوز و از طریق اپلیکیشنی خاص در سیستم عامل اندروید آماده عرضه کند.

گفتنی است که اپل تا پیش از این نیز بخشی از اطلاعات مربوط به محصولات معرفی شده در جریان رویدادهای خود را از طریق دعوت‌نامه رویداد فاش کرده است. بر این اساس شرکت اپل با ارائه دعوت نامه جدید، معرفی این سرویس را تأیید کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420